Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke høy i hatten når jeg skulle bakkestarte i går. (bakken opp til Sabi Sushi, Pedersgata for de som er kjent)

Hadde en S8 foran meg og en SVÆR MB SUV bak meg også hadde selvsagt bremsene hengt seg etter å ha stått i ro i 2 uker, kan tro madammen ble stressa.

Lenke til kommentar

Ble veldig glad for denne da jeg kom ut i går formiddag...

737020_10151188148246867_865283084_o.jpg

La igjen lapp på ruta hans etter å ha snakket med forsikringsselskapet. Da han ringte meg sa han at han var "200 prosent sikker" på at han ikke hadde kjørt på meg.

Tidligere i dag fikk jeg en telefon fra politiet. Han hadde tydeligvis dratt dit og anklaget meg for å ha rygget på bilen hans... Mens jeg sov. I en bil som har stått på samme sted siden lørdag. Uten strøm til å starte.

Endret av Tee-Zee
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Velkommen til Oslo sentrum(ish).

Bilen min var relativt strøken da jeg flyttet ned dit for to år siden. Det er den ikke nå lenger...

Flere riper både foran og bak, kuttet hull i kalesjen og en stor(!) bulk i venstre bakskjerm er ting som har skjedd mens den har stått parkert.

Det er vel også grunnen til at jeg tenker å kvitte meg med den nå, og heller kjøpe noe billig som jeg kan gi litt mer faen i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...