Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du går på bildeler.no så får du opp flere valg, alt fra OEM til større og bedre (dyrere). Men skulle ikke tro at noe mer var nødvendig, Lenge siden de ble byttet?

 

 

ABS sensor kan være så mye, så der burde det kjøres en VAGCOM test, at sentrallåsen bare virker fra innsiden tipper jeg går på at battieret i nøkkelen er veldig dårlig dvs dårlig rekkevidde.. Men du kan ikke vurdere en 1.6!! Du så jo hvor dårlig den bilen går med 1.9TDi ;)

Lenke til kommentar

Etter en tur med taubil og 3 timer venting på verksted i dag, så er den oppe og går igjen. Var ett av reimhjulene som hadde brutt sammen og "eksplodert", så reima hadde fått mye slakk og tvinnet seg rundt de andre hjula.

"Idler tension pulley" kalte de dette hjulet på verkstedet, aner ikke hva det heter på norsk.

 

Iallefall, ble bare $300 å fikse, så jeg slapp med skrekken. Fryktet det verste i går når det velta røyk ut av motorrommet :)

 

Tok forresten et bilde fra der bilen sto parkert i går når jeg fikk trøbbel. Tydelig at noe gikk galt :)

 

Strammehjulet på reima altså ;)

 

Værsegod for hjelp med diagnose ;)

 

Hvorfor er du ikke der? NASCAR er vel i grunn ikke så utrolig spennende å se på, men lyden burde vel være god nok grunn? :)

De spektakulære krasjene er eneste grunnen til at jeg ser på det av og til =)

Lenke til kommentar

1mill for denne? http://www.dagbladet...motor/25109643/

 

Må ha spist søm hvis man gir så mye for den bilen.

747 000,- for 3dørs med minimalt med dill dall, investerer du da i nytt eksosanlegg og tuning av ecu'en har du plutselig 400+ hp på veiva, og det er vel bortimot det råeste du får tak i nytt til den prisen.

 

Hadde heller ventet til den nye 1 serie coupen kommer, den er i mine øyne iallefall mye penere.

Lenke til kommentar

747 000,- for 3dørs med minimalt med dill dall, investerer du da i nytt eksosanlegg og tuning av ecu'en har du plutselig 400+ hp på veiva, og det er vel bortimot det råeste du får tak i nytt til den prisen.

 

Hadde heller ventet til den nye 1 serie coupen kommer, den er i mine øyne iallefall mye penere.

 

Dill dall er jo (imo) halve moroa..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...