Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne nesten få lyst på den bilen selv. Led, xenon, navi og en koselig motor. Når s-line, automat og sportssetene ikke er et must så er dette en bra bil. Pass på at servicene er tatt hos Audi - så er du sikker på at bilen har fått de oppdateringene den skal ha.

 

For meg er ikke sportsseter et must, ei heller automat, selv om det hadde vært hyggelig. S-line sier jeg ikke nei til, men ikke et must. Tror nok det bli handel over jul. (Om denne bilen selges, er det alltids en A4 av omtrent samme type til salgs på finn).

Lenke til kommentar

Ser etter ny bil nå, hva tror dere om denne?

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36986159

 

Jeg har jo alltid vært slik at jeg aldri skal ha en bil som er kjørt mer enn 100k, men jeg merker jo at V70n med snart 200k på telleren er som ny, at jeg ikke lenger bryr meg om det så lenge den er vedlikeholdt. Men hvordan er det med Audi og høy km stand? Så jo meget bra ut denne, og den har drømmekombinasjonen min med dieselmotor, firehjulstrekk og manuell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...