Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med polisen? Jeg og en kompis brekka litt rundt med moren han sin Mazda og politi kom etter 2 min :p

 

Også var jeg på et industriområde i fjor med 2 andre og da kom Securitas etter noe minutter med filmkamera. Hørt aldri noe mer så var nok for mørkt for kamera. Men allikevel noia!

 

Syns det er bedre å ta noe rundkjøringer på vei hjem og noe kryss, hvis jeg ser det ikke er biler der.

Lenke til kommentar

Golsfjellet er jo ganske lurt, har ikke sett mye politi der.

 

Har kun hørt om to tilfeller. Ene gangen var det en bekjent av meg som ble stoppet i kontroll ved campingen i Tisleidalen og den andre er vel mest ei vandrehistorie hvor fire fjær har blitt til fem høns.

 

Ellers har jeg ikke vært ute for å møte noen politibiler over der de fem årene jeg jobbet for et firma som lå på feil side av fjellet.

 

edit: Nå lyver jeg.. Jeg har faktisk vært ute på isbanen politiet har/hadde oppe på golsfjellet og kjørt litt gris i det de har kommet, så jeg har faktisk sett politi på golsfjellet.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Morro å ha greid å finne korrekt diagnose på en mercedes som ett verksted i Drammen ikke greide å diagnotisere. Aldri bruk det amatørfirmaet som hevder de skal kunne Mercedes på Åsiden i Drammen.

 

Var en temp. føler som var ødelagt og ga feil signaler til ECU og bilen starta ikke skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...