Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange hk tror dere det er mulig å få fra en toyota gt86. Altså med trim deler, tubo kits osv. Håper at hks kommer med noe heftig i 2012,

Vet at noen har pumpa ut 300hk og noen 600-700hk. synes 300hk er ''litt'' lite, men 600-700hk blir for mye for å bare cruise litt rundt.

Endret av chdjai
Lenke til kommentar

Hvor mange hk tror dere det er mulig å få fra en toyota gt86. Altså med trim deler, tubo kits osv. Håper at hks kommer med noe heftig i 2012,

Vet at noen har pumpa ut 300hk og noen 600-700hk. synes 300hk er ''litt'' lite, men 600-700hk blir for mye for å bare cruise litt rundt.

Stol på meg, 300-400hk på en GT-86 er mer enn nok.

Men hvordan virker en slik jammer? Er det slik at politiet kan se at du bruker det, med mindre man er rask til å slå den av?

Apparatet viser umiddelbart at det jammes. Og det gir de rettslig grunn til å søke bilen din etter utstyret.

EDIT: Er det noen som vet nøyaktig hvordan gjennomsnittsmåling fungerer? Den må da bruke en form for laser eller radar til å måle avstanden til bilen?

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Hvor lenge får kan man prøvekjøre en bil. vanligvis prøvekjører jeg bare i 30-60 min. kan man låne den i en dag. tenker på å prøvekjøre toyota gt86. Har kjøpt toyota land cruiser, avenis og yaris fra samme forhandleren.

Ja sett opp et avtale i forkant feks imorgen. Så får du ha den fra de stenger lørdag til søndagen.

Lenke til kommentar

EDIT: Er det noen som vet nøyaktig hvordan gjennomsnittsmåling fungerer? Den må da bruke en form for laser eller radar til å måle avstanden til bilen?

Jeg trodde de tok GPS posisjonen til bilen ved å trykke på skjermen de har, også måle over en gitt avstand? Laser/Radar blir vel unøyaktig hvis de må bytte fil eller kjører på svingete veier?

Mente jeg så en film på Dagbladet eller VG hvor de viste systemet.

Lenke til kommentar

Vist man låner den på en lørdag så bruker man å få lov og låne den ut helga. Hvertfalt fra de jeg har prøvd.

Altså, når jeg sier søndag så trenger du ikke akkurat komme inn med den kl 00.01. Lever den når de starter mandagen så går det så fint.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

kjenner jo selger både meg og faren min har kjøpt biler fra samme selgeren. Faren min kjører taxi og bytter bil annenhvert år, har blitt med han når han kjøper bilene de site 5-6 årene. jeg skal prøve kjøre for å finne ut om jeg liker automat eller manuel best. kjøper bilen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...