Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også sett slikt og det stemmer, det ser bare feil ut. Selv om det ikke hadde vært Porsche-merker på felgene ville jeg kjent de igjen og det ville blitt like feil.

Da utgår i tilfelle Rotiformene også, for dette er Lamborghinifelgen Cordelia:

Jeg kjenner ikke til de felgene og hvis flere er som meg så vil de ikke tenke "wannabe-Lambo" når de ser f. eks. en Golf med slike. Fete felger var det uansett. Men jeg synes kanskje Lamborghini bør få ha de i fred. :p

Mister Gnu: En av de feteste Golfene jeg har sett!

EvenruD: Gammelt nytt og de er fete nok, men thanks, but no yanks.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er standard med Xenonlys på nye golf 6? Skal muligens bestille meg en candywhite golf bluemotion 1.6tdi på mandag :)

Ikke standard, og fåes ikke på Golf Bluemotion om jeg ikke husker feil. Tror du må opp i Comfortline eller Highline, men kan da velge 1,6 tdi Bluemotion Technologies.

Koster ca 13.900,- for xenonalternativet. Det er dog adaptive bi-xenon..

edit: Og på mandag skal kollegaen min får høre at hans Golf 122 TSi er grusom, på en gjennomført måte med en rød tråd og allikevel en av de feteste Golfene andre har sett laugh.gif

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Her er bildene av hvit golf, courtesy of Magnus.

Han har foliert tak, baklykter, logo bak, nye parkpærer og litt til:

post-116700-1288421341,2781_thumb.jpg

Liten verden! Jobber du også på Møller? Er på kosmetisk avd..

I know - sett Supraen din i vaskehallen mer enn en gang i sommer :thumbup:

Du mister gnu, kunne du spurt han hvor han folierte taket? Er keen på og gjøre det samme :)

Jobber dere på møller rett ved Smart club?

Kjører forbi der endel :)

Lenke til kommentar

Her er bildene av hvit golf, courtesy of Magnus.

Han har foliert tak, baklykter, logo bak, nye parkpærer og litt til:

post-116700-1288421341,2781_thumb.jpg

Liten verden! Jobber du også på Møller? Er på kosmetisk avd..

I know - sett Supraen din i vaskehallen mer enn en gang i sommer thumbup.gif

Du mister gnu, kunne du spurt han hvor han folierte taket? Er keen på og gjøre det samme smile.gif

Jobber dere på møller rett ved Smart club?

Kjører forbi der endel smile.gif

Hei, skal høre med ham. Scotty jobber i nabobygget mitt..

Lenke til kommentar

Ikke i Norge i hvert fall. I England er det big business.

Men jeg synes det er tåpelig. Hater hele ideen om å måtte betale for å sette bilen et sted i utgangspunktet så dette er jeg i mot. I tillegg er det sikkert mange som glemmer av tida og når de da litt for seint skal kjøre hjelper det jo ikke når bilen står fast. Hele hensikten med parkeringsregler må jo være et det skal gå smertefritt og gli lett. Når biler blir stående fast kan det ikke akkurat hjelpe.

Lenke til kommentar

Ikke i Norge i hvert fall. I England er det big business.

Det er snakk om å forby dette for private aktører her i UK nå, men overalt hvor du går i forretningsstrøk her i byen finner du skilt som forteller deg at "Vehicles will be clamped!", og de tar gjerne ~£100 for å fjerne de. Om du blir tauet vekk er det fort over £200 du kan vinke surt farvel til ... Men om du ser det fra en annen vinkel, så er det lite Mikke Mus-parkering her borte. Ekstremt lite, faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...