Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Primer4: I den fargen så minnte fangeren på den bilen veldig om 1M Coup fronten med det store gapet.

Syns jeg og, og det passet noe bedre inn enn de e39 m5 replica fangerne du får til e34

 

Kebabtralle eller ei, tolvåringen i meg har lyst på gatebil :p

Dette gleder jeg meg til å se:

http://touch.vg.no/a...?artid=10062745

 

Høyner med: http://www.tu.no/byg...pa-glatte-veier

LOL@Kommentaren til Dan Armand Fosse ! :)

Hahaha, genialt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, vurderer selv e39 520/523 fra slutten av nittitallet, er jo utvilsomt veldig mye bil for pengene.

 

Men da blir det med dette kittet

[url=

 

 

Perlehvit lakk, 19" gs kantfelger og karbonpanser (seff coilover sett og litt ekstra camber og ;) )

 

Edit: blir sedan da, og med carbon grill, og øvre og nedre øyelokk (får jo nedre øyelokk som ser ut som sånn som det er på e46) Anlegg med nypris til 20 000,-+ samt m5 eller m5 replica stoler framme er og must ;) harry? meh, gubbepreget er iallefall vekke.

 

 

 

 

Smaken er som baken :)

 

 

Endret av Durochris
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Apropos e39, trenger man egentlig m fanger for at han skal bli fin?

 

post-126307-0-16289200-1351700281_thumb.jpg

 

Greit nok at denne er ubrukelig på norske vinterveier da ;)

 

Den så jo ganske bra ut den der da. Men ville ikke ha senket den så langt ned. Likte ikke skjørtet, men bilen var fin den. De fleste biler trenger jo egentlig bare litt senk og noen fine felger, så er det i boks ;)

Lenke til kommentar

Apropos nye bimmere

 

Var skeptisk til f30 i starten men nå har den begynt og vokse skikkelig på meg.

Mye mer aggresive, bmw-aktige linjer sammenlignet med en e90, som ser klompete ut i forhold.

 

http://www.f30post.c...ad.php?t=733562

 

Nei, jeg vet hvordan bil jeg skal kjøpe meg om 6-8år ;)

 

Edit:

Talentløse folk i videoen der amber :o

 

Henrik, er jo bare og sette på noen gode piggdekk det, kommer meg sidelengs opp svingete bakker hvor grevlingene må gi opp men etter en med toførtien ;) (Og da bør det gå med e39 og. :p )

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Det hadde vært for dumt om adapteret jeg ventet én uke på fra London var det eneste jeg trengte for å få den nye bilstereoen min til å virke. Neste gang jeg skal erstatte noe originalt på det være seg en bil, datamaskin eller hva som helst, skal jeg bruke mye lenger tid på å undersøke hva jeg egentlig trenger.

 

Jeg gidder ikke vente enda en uke på å få det siste adapteret fra en utenlandsk nettbutikk, så jeg betaler heller det dobbelte for å få den iløpet av et par dager, sendt fra Trondheim. Hvis det ikke kommer lyd da gir jeg opp, brenner alt, selger bilen og bruker sykkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...