Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg hvordan veiene er der du bor, men her lokalt når snøen faller og legger seg på veien så er det bare brøytestikkene man har å forholde seg til da.

 

Så tror det er hipp som happ hva slags merker det er på veien da.

 

Ellers så står det jo i artikkelen at det er et pulver som de skal blande inn nå i starten og man skulle da tro at det da fint lar seg gjøre å blande dette inn i dagens merker.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Kjør på, så lenge M-tech fangeren er annerledes enn M5 fangeren. Må bare riste på hode og flire av alle som styler sine 3- og 5-serier som M5'er. Kommer til å se litt dust ut med bare M-tech foran også.

 

Har du E39? Hvis ja, facelift?

Er facelift versjonen ja. Kan hende jeg har misforstått litt. Trodde M-tech var orginal M5 fanger, og M-fanger var mer ordet for "styling" fanger. Er jo heeelt ny på BMW fronten.

 

M-tech/M-sport er ikke det samme som M5 styling nei, så det er det bare å kjøre på med.

 

Har du bildet som viser forskjell?

 

Et stort steg i rett retning!

Jeg skal putte CA motor i den etterhvert

 

:p

 

 

Da samler jeg samtlige polakker jeg har møtt på alle anleggsplasser opp igjennom tidene og tar meg en tur for å gruppevoldta deg!

 

:ohmy:

 

Humm, nå ble jeg jammen i tvil. mulig det er større forskjeller på M modellene og senere M-sport modeller enn tidligere M-tech da.

 

Men så lenge du ikke slenger på portingen på sidene og en M5 badge, så er det fremdeles "lov" :p

Lenke til kommentar

Det er ikke av den siste sorten dessverre. Og de ytterst få kvinnelige polske anleggsarbeidere jeg har sett har vært av den øverste sorten så det vil nok ikke være en glede for Durochris uansett.

 

Okei, jeg skal ikke putte en CA i BMW'en :(

 

Her er den fangeren på bil:

2wokric.jpg

 

2m7u1on.jpg

 

Det ser jo dødsbra ut! Tror jeg går for den fangern jeg :)

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

 

 

Humm, nå ble jeg jammen i tvil. mulig det er større forskjeller på M modellene og senere M-sport modeller enn tidligere M-tech da.

 

Men så lenge du ikke slenger på portingen på sidene og en M5 badge, så er det fremdeles "lov" :p

 

Nei, ALDRI! Blir bare fronten. Hadde det stått 520 bak, hadde jeg fjernet det. Ser så mye, mye bedre ut uten badge.

Lenke til kommentar

Om du trenger motor og ønsker og ha en med potensiale for flere hester enn originalt har jeg en m30b35 liggendes og slenge.

 

E39 må nesten ha M fanger for å få vekk gubbepreget over bilen.

 

Nei, denne skal være cruisern min. Har 200sx'en med coilovers, "litt" mer enn orginal effekt og racingstoler. Så BMW'en skal bare være praktisk og se tøff ut! Skal beholde treverket, syns det er litt tøft! SKal ikke ha noe senk på denne heller. Men siden det er en skade på fronten er M-front en billig måte å fikse det på.

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Hehe, vurderer selv e39 520/523 fra slutten av nittitallet, er jo utvilsomt veldig mye bil for pengene.

 

Men da blir det med dette kittet

fsk184_p1.jpg

 

 

Perlehvit lakk, 19" gs kantfelger og karbonpanser (seff coilover sett og litt ekstra camber og ;) )

 

Edit: blir sedan da, og med carbon grill, og øvre og nedre øyelokk (får jo nedre øyelokk som ser ut som sånn som det er på e46) Anlegg med nypris til 20 000,-+ samt m5 eller m5 replica stoler framme er og must ;) harry? meh, gubbepreget er iallefall vekke.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hehe, vurderer selv e39 520/523 fra slutten av nittitallet, er jo utvilsomt veldig mye bil for pengene.

 

Men da blir det med dette kittet

a>

 

 

Perlehvit lakk, 19" gs kantfelger og karbonpanser (seff coilover sett og litt ekstra camber og ;) )

 

Edit: blir sedan da, og med carbon grill, og øvre og nedre øyelokk (får jo nedre øyelokk som ser ut som sånn som det er på e46) Anlegg med nypris til 20 000,-+ samt m5 eller m5 replica stoler framme er og must ;) harry? meh, gubbepreget er iallefall vekke.

Kan ikke si at jeg var noe fan, sideskjørtene så direkte malplasserte ut :)

Men hver sin smak, her i distriktet er sånn du forklarer drømme E39'en din selve definisjonen av ei kebabtralle :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fytti for en rå bil!

 

 

 

Far har lyst til å bestille, men håper enda en knapp på S8...

Hadde ventet med å sett hvor driftsikre de var, Roadster'en er som kjent ikke den mest feilfri bilen som er lagt.

Lenke til kommentar

Synes nesten alle BMWene trenger M-tech/M-style fangerene for å bli noenlunde pene.

 

Uenig. Greit nok de nyere som har kommet, men eldre biler kler begge deler.

 

Smaken er som baken :)

 

Primer4: I den fargen så minnte fangeren på den bilen veldig om 1M Coup fronten med det store gapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...