Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Så lenge det er solide felger, kan enn like greit kjøpe fine felger til vinter, kjører jo nesten lengre med vinterdekk enn sommerdekk nå i løpet av et år.

 

Jeg la om til vinterdekk på «sommerfelgene» da felgene jeg bestilte ikke passet (fysisk, ikke utseendemessig). Det er fint så lenge man husker å fjerne snøen som samler seg opp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Vel, må ha nye dekk på sommerfelgene neste sesong, så tanken slo meg også (å legge vinterdekk på "sommerfelgene"), men de felgene har flasset og blitt stygge, så de må nok byttes ut uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Puss ned og få de pulverlakkert, det er ikke så pisse dyrt faktisk. Hører snakk om maks 2-5k for alle felgene. Om det stemmer vet jeg ikke, men flere her inne har gjort det, så de kan jo komme å si hva de betalte.

Vel, har denne prislisten fra Stavanger Fengsel som driver med pulverlakkering:

HEr kommer prisliste for lakkering av felger

 

Ta kontakt med ****** på tlf *********** om du lurer på noe

 

13" kr 1600

14" kr 1800

15" kr 1900

16" kr 2100

17" kr 2200

18" kr 2300

19" kr 2600

20" kr 2800

 

Alle priser er med mva. for 4 felger

 

Er riktignok halvannet år gammel, men vil ikke tro de har endret fryktelig mye på prisene.

Kan jeg få de i en mer gunmetallic finish (som felgene har nå) med pulverlakkering, eller må jeg ha en "farge" på dem?

Lenke til kommentar

Puss ned og få de pulverlakkert, det er ikke så pisse dyrt faktisk. Hører snakk om maks 2-5k for alle felgene. Om det stemmer vet jeg ikke, men flere her inne har gjort det, så de kan jo komme å si hva de betalte.

Profil-lakkering skulle ha 150,- for sandblåsning og 300,- for pulverlakkering per felg.

Lenke til kommentar

skamdeilig! Mer bilder :dribble:

 

Takker :) Kommer :D

 

 

Enda en bil! :w00t:

 

2001 BMW E39. 2.2L, 170hk, automat,M-felger,Xenon, svart skinn og treverk<3

 

Pen bil!

 

Er bildet tatt på Fredriksten festning (ved "andedammen") i Halden? Likna veldig. :)

 

Det kan stemme. Kjøpte den hvertfall i Halden :)

 

Deilig BMW!

 

Er jeg den eneste som har fått lyst på Elbil? http://www.tv2.no/un...re-3910171.html

 

Takker :)

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Deilig BMW!

 

Er jeg den eneste som har fått lyst på Elbil? http://www.tv2.no/un...re-3910171.html

 

Nei så absolutt ikke, tenk hvor mye penger man "tjener" på og ha elbil. og mtp nm så blir man jo ikke mindre sur! Men rekkevidde er fortsatt noe lav synes jeg, og det er litt kjipt og måtte gateparkere en bil til halv mill i Oslo sine gater for og kunne hurtiglade..

 

Fikk prøvd meg en 2011 mod S3 i helga som visstnok skulle ha ca 308hk, fyy så farlig det er for lappen... Har kjørt eldre biler med større motor, men får du iaf fartsfølelse, her er det bare skyv bak i setet, så tenker du går den så dårlig ? så ser du på speedometeret og du ligger i 160 i 70 sona.. jaja :p

Lenke til kommentar

Webastoen på bilen min har plutselig sluttet å virke. Noen som har noen tips? Er en volvo V50 2005-modell.

 

Plutselig vil den ikke lenger. Fungerte utmerket sist vinter. Nå står det bare "på" i displayet et par sekunder før den går tilbake til "av". Hører ikke at den tenner/starter overhodet. Stusselig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...