Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billige er de så absolutt, og er en av grunnene til at jeg vurderer Saab. Tror man får mye bil for pengene. En bil som kan holde noen år uten store problemer.

Deletilgang er inget problem, og delene er vel heller ikke så ille dyre.

 

Vet at skinnseter fort blir kaldt ja, så må prøve å skaffe en med rumpevarmer :)

 

Et annet ønske jeg har er noe annet en typiske svart lakk. Er så lei svart! Konge hvis jeg hadde fått tak i en 9-3 i en tøff blå eller rød farge. Litt vanskelig å finne, men hadde vært artig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

E60 525da eller 520ia ? En kompis så skal ha.

Slik jeg ser det taler mye for 525da, kvikkere og mye mer dreimoment som gjør den kvikk lenge.

Forbruk taler også for 525DA.

 

Edit: Skal sies at han kjører mye korte turer med kaldstart. Jeg har liksom også den forestillingen at 520i er kjekkere å kjøre også :p

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vell, er vel over gjennomsnitt interessert i bil selv, men ser jo at mesteparten av kjøringen likevel blir til og fra jobb, i kø.

Vist du får bruke alle 6-girene på vei hjem fra jobb, da er du heldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...