Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det fungerer dårlig å kjøre en båt på land ja.

 

(Nei, nå må jeg snart gi meg med å rakke ned på Mercedes før noen blir sinte på meg.)

 

Mindre båt enn den jolla du kjører rundt i (Rangeren altså) :tease:

 

SLS er ikke en bil jeg ville dratt på langtur med.. Stiv som pokker, og hardeste setene du finner omtrent.

 

SLS er jo superkomfortabel sammenlignet med SLR.

Lenke til kommentar

Ganske irriterende med slike miljøaktivister ja. Som om det blir mindre forurensing av at vi betaler for det. Jada bare vi kjøper nok miljøkvoter så kan man sove med god samvittighet om kvelden. Fy flate, Einstein hadde så jævla rett i at det ikke finnes grenser for menneskets idioti.

 

Og staten vet å misbruke dette også, med avgiftshelvete på alt i miljøets navn, som om 5 millioner nordmenn betyr noe på en planet der vi nå er 7 milliarder. Vi er under 0.1% av jordas befolkning, også er det vi som skal skape et bedre miljø ved å betale PENGER??? Kjøss meg!

Endret av Apox
Lenke til kommentar

1.5mill er da ikke en særlig stor investering i noe som kan redde liv eller eiendom..

1.5 mill for en brannbil? ville trodd det kostet mange ganger så mye...

 

Link fra innlegget over mitt nest siste: http://www.nord-salten.no/no/nyheter/aktuelt/stor-glede-over-ny-brannbil-til-tysfjord.8331

 

Nå trenger man nødvendigvis ikke en toppmoderne 2012 modell, men å kjøre rundt i en over 40år gammel bil som går maks 40-50 km/t med dårlige bremser? Sykt spør du meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...