Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Min lakk ikke før i høst... Men så hadde den vært i bilen siden den var ny i 1983. Merker selv også at varmen stiger når jeg gir gass og målte også en økning i tempuraturen inne i bilen da. Er kjølevannet som gjør kupeen varm på 505en. Og det blir meget varmt. Er ikke lett å få en mellomting heller :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm.

 

Når jeg skulle starte bilen (Volvo V50 -06) ville den ikke starte. Er keyless go på den, og nøkkelen har alltid fungert. Dvs, den starta men begynte å pipe for "nyckel saknas" like etterpå. Slo av motoren, da ville den ikke i det hele tatt.

 

Med reservenøkkelen gikk det fint. Betyr dette at nøkkelen er ødelagt, eller kan det være no annet triks? Har hørt de nøklene er svindyre, + at de må programmeres på verksted..

Lenke til kommentar

Jevn fart gjør at man heller ikke drikker mye suppe :p. Puggen min liker å bare rulle i 5 gir i rundt 80/90. Da er det den bruker minst på langkjøringa mi.

 

Var en del lusekjørere på veien i dag, men mindre enn ellers. Var en med henger som hadde mista lappen hadde snuten vært i området. over 110 med henger i 80 sone er sabla lurt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...