Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en kjekk bil!

 

- Nydelig design (spesielt LED-daytime rl)

- Fantastiske seter (elsker fargekombinasjonen selv om jeg hadde valg brune seter med beige surroundings)

- Direkte og lettgirt 6-trinns manuell (opplyst girspak)

- Det digitale instrumentpanelet er utrolig stilig (Elegance, Eco, Performance, skifter farge og veksler mellom km/t og RPM)

- Veldig coupéfølelse, for den som liker det (Lavt tak, små sideruter)

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nåda nåda, Allfather. :)

 

Likte baklyktene også siden jeg får dem fra en litt annen vinkel, men synes fortsatt bilen er bulkete og spriker i alle retninger designmessig - ser dette ekstra godt på det siste bildet med stylingpakka.

Er dette et Volvo i panikk som MÅ treffe på flest mulig punkter for å overleve?

 

Har nevnt det før: Volvo sier selv at de er et premiummerke, men hverken BMW, Mercedes eller Audi har dem med i beregningene sine når de ser på markedsandelene og konkurransen seg imellom, og når jeg ser på disse bildene så må jeg si at tyskerne har lite å frykte denne gangen også.

I mine øyne døde Volvo i 1999, da Ford kom inn i bildet.

 

Volvo skulle holdt seg der de var for noen år siden og vært kongen av average og sikkerhet istedenfor å bite over mer enn de kunne tygge og plutselig tro at selv om Volvo var et eksklusivt merke (ikke nødvendigvis premium) i statene så ville resten av verden også bedras.

Så hadde de sluppet å gå nesten-konkurs og bli kjøpt opp av kinesere..

 

Men naboen min har to -2- v-design røde volvoer og de er litt tøffe, skal innrømme det.. ;)

 

 

Audi A1:

1284552762848_752.jpg

 

Audi A8:

Audi-A8-L_Security-Image-01-1024.jpg

 

 

 

Joda - prikk like... :roll:

Endret av Bjellesau
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...