Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Er som en på treffet sa, det begynner å bli sjelden vare. Spesielt den grønne fargen, kombinert med coupe og 2.1-motoren.

Apropos Saab så hadde brodern sett en mørkegrå 900 turbo stående oppe i militærbasen i Bardufoss, forlatt. Tror vi burde sjekke ut hvem som eiern, og hvis ikke, bryte den opp og claim it our own. Føler ikke at jeg har tid til militæret nå, vil bare spekulere i bil. :wee:

 

Fadern skulle hatt juling for å selge den grønne saab 99 turbo coupen sin til en som skulle bruke den som bilcrossbil. -_-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne videoen er ikke tilgjengelig.

Les hva jeg skrev under videoen

Rå lyd :dribble: , har du noen bilder av beistet?

 

Edit:

Hvilken motor er det i den?

Pitteliten 1.4TSI med 122 kreftehester. Er vel Turbo og Kompressor om jeg ikke er helt på villspor. Er nok til å komme meg forbi de treige jævlene som kjører rundt. Neste gang blir det GTD/GTI.

Du har ikke vurdert chip, sportsluftfilter og catback eksos? Bilen faller muligens litt i gjensalgsverdi men da får han jo litt mer YMCMB-cred.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente, men sikkert det! :p

Gromt me heim-mekk! ;)

 

Litt på samme måte som at han her fant ut at han skulle prøve og lage hele skallet på time-attack mx5en sin i carbon, i garasjen sin. 'Hey, i can do that!, here hold my beer *builds a racecar*"

mx2.jpg

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Nope, en motorsykkel som hoppet foran bilen. Var svak i øyeblikket, samt jeg risikerte ikke å ta det på fruen sin bil (som jeg kjørte), så godtok at det var min feil og satt det på min bil...

Du godtar jo ingenting på stedet? :O

 

For å ta saken på en bil jeg ikke kjørte, så ble det slik denne gang. Gjør meg ikke stort egentlig, hadde betydd mer på fruen sin bil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ja, vet klistremerkene på bakfangeren er litt rare, men jeg syntes (og synes) ST220 var ganske tøff når vi kjøpte mondeoen, så pappa klistret de på. Nå har jeg funnet ut at de ikke er noe fine, men hvis vi tar de av kan jo lakken gå av

 

Prøvd med Sitronsens(citrusrens)? Selges på de fleste bilsjapper, meget effektivt til å løse opp lim. Kombinert med litt varme(hårføner) og løfte et hjørne på merket slik at rensen kommer inn under hjelper mye.

 

Det skal absolutt prøves! Takker

Lenke til kommentar

Denne videoen er ikke tilgjengelig.

Les hva jeg skrev under videoen

Rå lyd :dribble: , har du noen bilder av beistet?

 

Edit:

Hvilken motor er det i den?

Pitteliten 1.4TSI med 122 kreftehester. Er vel Turbo og Kompressor om jeg ikke er helt på villspor. Er nok til å komme meg forbi de treige jævlene som kjører rundt. Neste gang blir det GTD/GTI.

Du har ikke vurdert chip, sportsluftfilter og catback eksos? Bilen faller muligens litt i gjensalgsverdi men da får han jo litt mer YMCMB-cred.

 

Bilen skal overtas av min mor da jeg skal ha leilighet. Men om jeg får beholde den blir det heller slike felger på 19":

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...