Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Hvis ikke du selger den til han er det mange muligheter på bytbil.se.. Iallefall hvis man skal ha over 140hk.

 

EDIT: Glem det, gikk ikke å linke til avansert søk... Men det var jo ingen! Litt bedre på Blocket, dog ikke så mye å velge mellom der heller.

Endret av toro3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er som en på treffet sa, det begynner å bli sjelden vare. Spesielt den grønne fargen, kombinert med coupe og 2.1-motoren.

Apropos Saab så hadde brodern sett en mørkegrå 900 turbo stående oppe i militærbasen i Bardufoss, forlatt. Tror vi burde sjekke ut hvem som eiern, og hvis ikke, bryte den opp og claim it our own. Føler ikke at jeg har tid til militæret nå, vil bare spekulere i bil. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Levert inn søknad om jobb i den lokale dagligvaresjappa. Titter på 3-serier, men de er så kjempedyre å forsikre. Ser ut som en tidlig e46 er det rimligeste å forsikre, am I right? Hvordan er e46 318 bensin, dau?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er nok bare 14, men har som mål å spare nok penger slik at jeg kan kjøpe en ok BMW (legger ca. 100k i den) når jeg skal øvelseskjøre. Så da kjøper jeg bilen når jeg er 16, registrerer den på Pappa og overtar forsikringen når jeg er 18.

Synes det var få ok 5 serier (rundt 2000-tallet) til under hundre tusen. Men er jo mulig de synker i pris om et par år.

Lenke til kommentar

Ville ikke lagt så mye penger i førstebilen. Kjøp heller en billig japsebil som førstebil da disse er billigere både i bruk og forsikring, samt at om du krasjer den litt, som er mye mulig som ung sjåfør så gjør det ikke så mye. Så kan du heller legge 100k+ i bil nummer 2 når du er litt mere erfaren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg kom fram til 11 tusen, her (e46 coupe 318i). Bor på landet, fikk det beste tilbudet av Terra.

 

Hvordan er Terra vs. iff eller gjensidige? (Fikk ikke fram iff eller gjensidige)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg kom fram til 11 tusen, her (e46 coupe 318i). Bor på landet, fikk det beste tilbudet av Terra.

Hvordan er Terra vs. iff eller gjensidige? (Fikk ikke fram iff eller gjensidige)

Han sa 5 serie, ikke 3 serie

Ahh, my bad :p

 

Takker for svar.

Er enda to år til, men andres erfaringer kommer godt med :)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...