Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper bare ikke den nye d3'en får for nye hester nå. (Sånn at at det lar seg gjøre og importere han for en billig penge om noen år.)

 

D3? Det er jo B3 som gjelder. ;)

Helt annen klasse da, både når det gjelder power og pris.

08 d3(204hp)+engangsavgift=250k (godt alternativ til andre kjedelige middels kraftige diesler)

08 b3(360hp)+engangsavgift=590k (godt alternativ om du ikke har råd til m3)

 

Kjedelig at norge absolut skal ha folk til og gjøre diesel, samt ha slappe biler ( men nå er det nå sånn :( )

Lenke til kommentar

Må nesten legge det ut her og!

 

Var storartig på treff på Lista! Herlig og nesten følelsesladet øyeblikk da vi kjørte med mer enn 50 Saaber på rekke og rad forbi det flate kystlandskap på vei ut til Lista fyrtårn.

Etter det var turen tilbake til flystripa hvor det var slalåm-løype (eller dragrace slik de to i Saab 900 turbo tolket det). Var spennende! Ikke minst da jeg stoppet for å feste eksosanlegget med strips (!) etter en hard runde og en saab-eier kom bort til meg og sa at det stod en metallsplint ut av høyre bakdekk. Etter litt nøling valgte jeg å dra den sakte ut, og så var det tilbake på veien igjen. Saab. ;)

Tar meg friheten til å legge med noen bilder.

 

post-136745-0-47037600-1344715286_thumb.jpg

post-136745-0-42251800-1344715305_thumb.jpgVar grei fart i denne

post-136745-0-53640900-1344715362_thumb.jpgOg noen som kikket på bilen min :wee:

 

Endret av Wiciwato
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...