Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert fordi mange leser DB generelt - ikke bare for bilstoff ... Jeg fikk selv første tilbakemelding på en bil-sak jeg skrev først etter at den var publisert på forsiden til en større norsk nettavis. De tjue som lå på vårt eget nettsted var det ikke mye slik tilbakemelding på ;)

 

Selv boikotter jeg DB, men det er en annen historie.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å lese ting før skribentene i VG/DB tilfeldigvis leser det i lunchpausen eller når de surfer på dass, så jeg sjekker ofte dissse sidene jevnlig:

worldcarfans.com

jalopnik.com

 

Av norske nettsider er det vimennbil og bilnorge jeg leser oftest..

 

OML/Skavold: Jeg ignorer totalt VG's bildekning da kompetansen til den ene skribenten der ikke burde kalle seg journalist og burde holde seg innenfor temaer der kompetansemangelen er mindre påtrengende.. Har korrigert denne personen for mange faktafeil opp igjennom og får bare dårlige unnskyldninger til svar.

(Men de har enkle jobber, for det meste av dagen må være å scanne nettet for artikler, kopiere og oversette dette og kalle det sitt eget - kan knapt kalles journalistikk)

Endret av Bjellesau
Lenke til kommentar

OML/Skavold: Jeg ignorer totalt VG's bildekning da kompetansen til den ene skribenten der ikke burde kalle seg journalist og burde holde seg innenfor temaer der kompetansemangelen er mindre påtrengende.. Har korrigert denne personen for mange faktafeil opp igjennom og får bare dårlige unnskyldninger til svar.

Jeg vet hvem det er. Trenger ikke henge personen ut med navn, men er så evig enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...