Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parkeringsvakter har virkelig det der med å ødelegge dagen for noen..

Greit nok at det er min feil at jeg ikke trekker billett for 1t gratis parkering utenfor Rema 1000, men at de skal gi bot for knappe 5 minutters "ulovlig" parkering? Og da på en relativt tom parkeringsplass.. Trodde de måtte vente i 10min ved bilen før de kunne gi bot?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Jeg lader 0,9 bar, men trykket faller til 0,5, så stiger det til 0,9, så synker det til 0,5 og blir der, det virker ikke som boost creep da trykket skulle steget videre, og jeg tror ikke turboen er for liten til å tåle det, kan det være at eksosen er for trang? Har 1,75" rør inn til endestussen, altså alt for liten.

Lenke til kommentar

Om noen har en haug med parkeringsbilletter liggende og slenge i bilen, så vil jeg gjerne ha dem. PM meg for adresse, kan overføre penger for porto.

Stikk til et sted der de har gratis parkering mot lapp og trykk og trykk og trykk og trykk og trykk og..

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale alle å ha brannslukker i bilen! Du tenker "pss det skjer ikke meg" helt til det faktisk skjer, og du skulle ønske du hadde.

Jeg hadde heldigvis da en oljeslange løsnet fra festet sitt, la seg inntil et rødlig grenrør, smeltet og tok fyr.

Hadde jeg ikke hatt apperat hadde jeg ikke hatt bil..

Nå blir det mange apperatet baki..

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale alle å ha brannslukker i bilen! Du tenker "pss det skjer ikke meg" helt til det faktisk skjer, og du skulle ønske du hadde.

Jeg hadde heldigvis da en oljeslange løsnet fra festet sitt, la seg inntil et rødlig grenrør, smeltet og tok fyr.

Hadde jeg ikke hatt apperat hadde jeg ikke hatt bil..

Nå blir det mange apperatet baki..

http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/jaeren/Plutselig-begynte-bilen-a-brenne-3002878.html

Deg?

Lenke til kommentar

Siden ingen på vegvesenet greier å svare meg på mail (og sender mailen videre til andre som heller ikke greier å svare) så må jeg spørre her.

Jeg har en Volvo S40 (2003) med de gamle skiltene, jeg lurer på om jeg må skifte bilskiltramme om jeg skal skaffe meg de nye bilskiltene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Først alu med rar skrift, så alu med ny font og valgfritt flagg, så plast med flagg, kunne få klistermerke, så alu med flagg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...