Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol.. Du vurderte vel ikke å kanskje sette fra deg flaska og stikke opp til banen for å se på bilene da? :p

Jeg vil ikke gå glipp av GT86 med 2JZ, mad mikes 4 rotors RX7 og Teemu Peltola med dieseldrifteren :D

Haha. Ikke jeg som drakk. Mente at flertallet av de som er der stort sett er drita. Og drita folk er ikke det kuleste jeg veit når jeg er et sted for å se på bil og er edru.

Lenke til kommentar

Hadde du vært jenta mi så skulle jeg gledelig lånt bort mitt Gopro, men det er du ikke. Det er noe du kan tenke på til neste år.

Hva syns dere om hjulkapsel-lakkeringen min som jeg utførte igår? Syns selv det ble et stødig resultat. Litt avispapir hengende igjen for det mystiske, abstrakte "looket". Fikk mange blikk når jeg var ute å kjørte og restene av avispapiret løsnet.

post-136745-0-80987400-1341847544_thumb.jpg

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Hadde du vært jenta mi så skulle jeg gledelig lånt bort mitt Gopro, men det er du ikke. Det er noe du kan tenke på til neste år.

Hva syns dere om hjulkapsel-lakkeringen min som jeg utførte igår? Syns selv det ble et stødig resultat. Litt avispapir hengende igjen for det mystiske, abstrakte "looket". Fikk mange blikk når jeg var ute å kjørte og restene av avispapiret løsnet.

Min bror har en gopro jeg kan låne hvis jeg vil men det er crap å filme med.

Vil nok ikke bli jenta di til neste år når jeg ser hvaslags bil du kjører. Også sjekka jeg nettopp underlivet mitt, det tilsier at jeg ikke kan bli jenta di uten å ta en serie me operasjoner :p

Lenke til kommentar

Håper du er ironisk nå, for både forarbeid og lakkjobb ser rimelig slapp ut, hadde heller heve hjulkapslene og lakkert stålfelgene under :p

Lenke til kommentar

Lol.. Du vurderte vel ikke å kanskje sette fra deg flaska og stikke opp til banen for å se på bilene da? :p

Jeg vil ikke gå glipp av GT86 med 2JZ, mad mikes 4 rotors RX7 og Teemu Peltola med dieseldrifteren :D

Meh. Gatebil frister fortsatt ikke selv ome samtlige av disse bilene hadde vært gøy å sett live. Om jeg må se disse så reiser jeg heller til statene/finland fremfor gatebil.

Neei, jeg takker meg til treff og arrangement hvor fylla foregår utenfor treffer og inngjerdinga til banen det foregår på. Samtidig har disse treffene mer kjøretid per person enn hva gatebil kan rutte med.

(Bare så det er sagt ser jeg ikke stygt på de som eventuelt nyter en pils eller tre på kveldstid over noe mat eller skruing.)

Lenke til kommentar

Meh. Gatebil frister fortsatt ikke selv ome samtlige av disse bilene hadde vært gøy å sett live. Om jeg må se disse så reiser jeg heller til statene/finland fremfor gatebil.

Neei, jeg takker meg til treff og arrangement hvor fylla foregår utenfor treffer og inngjerdinga til banen det foregår på. Samtidig har disse treffene mer kjøretid per person enn hva gatebil kan rutte med.

(Bare så det er sagt ser jeg ikke stygt på de som eventuelt nyter en pils eller tre på kveldstid over noe mat eller skruing.)

Jeg skal ikke opp for å kjøre sammen med alle idiotene. Skal opp fordi jeg begynner ferie på onsdag, og for å finne på noe med kompisene mine som ikke er innenfor våre hus sine 4 vegger :)

I tillegg kjenner jeg en del som drifter så det er morro å se de samt jeg har en god del folk i vennekretsen som skal opp og det er en ypperlig plass å være sosial på :D

Lenke til kommentar

Håper du er ironisk nå, for både forarbeid og lakkjobb ser rimelig slapp ut, hadde heller heve hjulkapslene og lakkert stålfelgene under :p

Haha, vi hadde faktisk et mål om å gjøre en helt ok jobb, men etter at hjulkapsel nummer to ble totalødelagt av vår flotte hammerlakk så valgte vi bare å halvveis gi opp. Endte med at vi tok et par lag med klarlakk imens den forrige lakken fortsatt var våt. Kjører nå med plain stålfelg, og det ser bedre ut.

Lenke til kommentar

Haha, vi hadde faktisk et mål om å gjøre en helt ok jobb, men etter at hjulkapsel nummer to ble totalødelagt av vår flotte hammerlakk så valgte vi bare å halvveis gi opp. Endte med at vi tok et par lag med klarlakk imens den forrige lakken fortsatt var våt. Kjører nå med plain stålfelg, og det ser bedre ut.

Skaff deg "Super Aero" felger, de er fine på bilen din :) Men kanskje vanskelig å få tak i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...