Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Har gnikka på bilen, vasket, gikk over med clay, noe jeg tviler på forrige eier har gjort, egentlig har lakken blitt ganske neglisjert virker det som.

Gikk iallefall fra sandpapir til glass etter vask.

Deretter gikk jeg på med lakkrens fra autoglym, videre polerte jeg alle flater 4 ganger med autoglym deep shine polish for mørk lakk. Ble virkelig dybde i lakken nå, hadde aldri trodd jeg skulle få reddet den lakken så mye.

Deretter tok jeg panseret med meguiars carnuba voks, bare for gøy, så ble det til at hele greia ble vokset :p

Dårlig iPhone bilde, menmen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva en veldig høyfrekvent pipelyd i en Cercedes 180C fra 1999 kan komme av? Misstenker enten hjullager eller bremseskive da lyden varierte ved litt svinging, og ble tidvis helt borte. Var også en liten skrapelyd som varierte med hastigheten av og til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...