Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, største problemet med dette, er at felgene ser ENDA kipere ut :( Første pri akkurat nå er faktisk ny headunit, jeg ser på denne som et middlertidig alternativ til jeg faktisk skal prioritere hifi i bilen.. Den jeg har nå viser ikke hvor langt sangen har spilt og klarer knapt å spille av CD'er lengre..

Ny grill blir det ikke, jeg digger det store VW embelmet :D

Slik er de større utgiftene fremover

Billig headunit

Nye felger (trolig 18")

Nye dempere og fjærer (synes bilen gir litt mye etter og hopper litt mye etter humper)

Skikkelig headunit

Ny eksos (litt større dim, samt rettere og to utblås, noe sånn som på A4 2.0T..)

Kanskje chip-tunig

Også litt biliigere delmål;

Nye speil, like store på hver side. Helst med blinklys

Kromlist på beskyttelse listene rundt bilen

Krom rails (litt usikker her..)

Nye baklykter (har sett ett par jeg likte som ikke er stock, men kun på en bil, så vet ikke hva de heter..)

Lenke til kommentar

Njaa, ikke veldig. Har funnet ut det ble levert speil med blinklys på slutten av B5.5 av produksjonstiden, eller B6 modellen sine også kunne brukes på bilen min. Men tror det skal en god dose flaks for at jeg skal finne en bil med de speilene som er på bilopphuggeri. Tror heller det blir kina-kopi fra ebay.de, hvis du sjekker trådene mine på vw-audi forumet, så finner du link.

Generelt lite Skyliner i Stavanger, men trodde de jeg har sett har vært med hvite skilter. Hva gjør du i Stavanger btw..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var det bare sidesynet som lurte meg eller feis det akkurat en Skyline R32 forbi her på hvite skilter i stavanger?

Mener det er flere av dem her.

Ganske så sikker på at det står enn på parkeringplassen til nabobygget.

Lenke til kommentar

En R32 er ikke akkurat kjent for å være mange av på skilter. R33 derimot er en annen sak. men denne bilen er heslig stygg i mine øyner og jeg hadde ikke brydd meg om det var det jeg hadde sett i sidesynet.

Jeg er i stavanger og sørger for at dere får ei bru som står på et godt fundament.

Lenke til kommentar

Jeg finner alltid ut om sånne treff for sent :(

Så en mørk 8-serie der i går, men den var mørk blå, du har svart? Trodde det kanskje var deg når jeg så den på avstand :)

Den er diamantsort, så kommer an på sollyset. Den er litt blå / brun / grønn, men mest blåaktig ja. Men akkurat nå er jeg i Sandnessjøen, kjørte østerdalen på fredag og var i Trondhem på lørdag. Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...