Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det så faktisk ikke så dumt ut, BMWcoupeftw :ohmy:

Er nok en fargetype jeg synes bare passer på spesielle biler, som for eksempel en Lamborghini. Gjelder egentlig det samme med svarte felger. Ser mye bedre ut på en oransje-lakkert Gallardo Superleggera en det gjør på en Ford Focus (eksempel).

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Skal visst være et stort arrangement på Rudskogen den 25-26. august. Hørt rykter om at den Red Bull Renault F1-bil skal komme å sette rundetid på banen også :D

Og bare sånn for å spørre;

Er det flere her som har interesse for motorsykler? Siden jeg har vært barn har bil vært den største interessen, men motorsykkel har kommet de siste årene det også :)

Lenke til kommentar

Sett mange som kommenterer på hvordan Formel 1 bilen skal få lov å kjøre der. Er en 100 dB grense på Rudskogen sier folk. Men siden det er Rudskogen sitt arrangement så går det vel?

Gleder meg også til Gatebil. Bilen til MadMike skal nok blir ganske rått å høre i virkeligheten :D :D

Lenke til kommentar

Det er nok som på gokartbanen hos oss, vi har en viss støygrense, men har fått tildelt x antall helger i året vi kan overskride denne grensen, så er nok ikke noe problem.

Jeg gleder meg til gatebil :D Kommer opp med 400 hk foresteren min, men skal ikke kjøre, blir nok promille hele helga :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Skal visst være et stort arrangement på Rudskogen den 25-26. august. Hørt rykter om at den Red Bull Renault F1-bil skal komme å sette rundetid på banen også :D

Og bare sånn for å spørre;

Er det flere her som har interesse for motorsykler? Siden jeg har vært barn har bil vært den største interessen, men motorsykkel har kommet de siste årene det også :)

Jeg kunne tenkt meg en plastrakett til sommerbruk ja ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Sett mange som kommenterer på hvordan Formel 1 bilen skal få lov å kjøre der. Er en 100 dB grense på Rudskogen sier folk. Men siden det er Rudskogen sitt arrangement så går det vel?

Gleder meg også til Gatebil. Bilen til MadMike skal nok blir ganske rått å høre i virkeligheten :D :D

FDen eller RX8en? Om det er FDen, film med så bra kamera du kan skaffe, og legg på YouTube! 4-rotor FTW!

Lenke til kommentar

http://razzi.me/albu...meet-gardermoen

Noen bilder fra dritinga og streetmeet på Gardermoen i går :)

Nytt kamera, og batteri rett ut fra esken.. Blei ikke mange bildene før batteriet var tomt :(

Var du å teste 200'en ute på bana da?

Nei :p Kunne testa den i burneringen bare, og det tar jeg når jeg ikke har no mønster igjen. Gidder ikke det med helt nye dekk. Har helt åpen diff også, er så kuk å sladde med.

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...