Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Du har handlet deg en :grin2: med andre ord :dremel:

(hvit Peugeot med svarte felger sa meg forøvrig ikke så mye, modell, år, motor? :) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Pinafarina(?) utgaven er jo snasen...

Snasne er de, men de er helt latterlig priset de som ligger på finn.no, spør du meg.

Lenke til kommentar

Var bil eller leilighet... Kommer til å bo rundt 10min fra huset uansett, da er bilene tilgjengelige.

Kan hvertfall si til folk at jeg kjører Peugeot :p

Skal ikke trimmes nei, farlig om det skulle skje noe med tanke på forsikring.

Genialt med Scooter i stvg. sentrum :)

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Ikke min i teorien nei, jeg som valgte hvordan den skulle være og bruker den hver dag. Men har ikke betalt en krone i den. Av de 15 000km den er kjørt kan jeg tenke meg hun står for 500 av dem.

Min mor har ikke bruk for bil, men hun vil ikke at jeg skal ha i pose og sekk. Men det virker som hun har lyst på scooteren min nå, da har hun gratis parkering på jobb og slipper å gå 10min fra parkeringsplassene de er tildelt.

(det tar henne 15min å gå fra huset, så nesten unødvendig å kjøre, kommer ikke til å rulle mange km hvertfall :p)

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...