Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BMW sier jo faktisk selv at dem er veldig stolt av den nye 6 serien!

Hadde ikke vært feil med en M6 eller M6 gran coupe!

No worries, den kommer! :)

Det som er morsomt er at den ligger prismessig i Panamera-klassen. Altså en god del over både CLS og A7. Rart egentlig. Er vel sånn at coupe og cabrio pleier å være dyrere enn 4-dørs? Her er det visst omvendt.

I tillegg er den, etter det jeg har hørt, bygd på F10s plattform (?).

Endret av T.A
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg stakk av fra bensinregningen en gang, men det var fordi jeg var for opptatt med å kjøpe cola at jeg glemte å oppgi pumpa ^^,

Ingen spikermatte, men fikk en små hissig telefon på ettermiddagen.

Lenke til kommentar

Jeg stakk av fra bensinregningen en gang, men det var fordi jeg var for opptatt med å kjøpe cola at jeg glemte å oppgi pumpa ^^,

Husker når jeg fikk telefonen fra min mor som bilen min står registrert på. "HAR DU GLEMT Å BETALE BENSINEN NÅR DU FYLTE? HAR FÅTT INKASSOBREV HER!!!!!!!!!!!" Hun jobber i et yrke man absolutt ikke kan få slike brev kan du si.

Jeg gikk ned til stasjonen og det var selvfølgelig de som hadde gjort en feil... jeg hadde jo fylt for 800 kroner på en bil rett før, og så 400 kroner på min. Ville jo pokker stukket av med den første da :p Fikk nå en gratis bilvask.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Husker når jeg fikk telefonen fra min mor som bilen min står registrert på. "HAR DU GLEMT Å BETALE BENSINEN NÅR DU FYLTE? HAR FÅTT INKASSOBREV HER!!!!!!!!!!!" Hun jobber i et yrke man absolutt ikke kan få slike brev kan du si.

Jeg gikk ned til stasjonen og det var selvfølgelig de som hadde gjort en feil... jeg hadde jo fylt for 800 kroner på en bil rett før, og så 400 kroner på min. Ville jo pokker stukket av med den første da :p Fikk nå en gratis bilvask.

Hehe, finne deg en annen bensinstasjon, der jeg fyller (Shell på Lura) tok de iallefall seg på bryet om å ringe politiet for å oppgitt eier på bilen :-)

Edit: Min far og sine fordommer mot tyske biler. Han mener tysk bil sliter mye med feil på elektronikken, hvor har han det fra? Jo, fordi tidlig E36 3-serie hadde mye feil.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jeg er litt spent på om kortet mitt ble registert når jeg fylte på søndag, er nesten 100% sikker på at jeg skrev feil kode, men maskinen sa ingenting.. Time will show :)

Var forresten gi-bort-pris på diesel i dag, 13.40 :w00t:

Lenke til kommentar

Husk på det folkens, BETAL for Bensinen/disel/annet eller så kommer politiet gjennom 4distrikter med spikermatter, å føkk u opp.

Er det bare meg eller er ikke BMW så veldig behagelig å kjøre :?

Jeg synes det var voldsomme styrker som ble satt inn for å ta en bensintyv.. 10 biler, 1 helikopter, 1 spiermatte itillegg kommer det en brannbil. Ikke rart de sliter med resurser på voldtekter, helgevold og andre "uviktige" ting..

EDIT: Tror de fleste bil merker er ubehagelige å kjøre når du ikke har gummi rundt felgene..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...