Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

90% av morroa er vel å restaurere den ^^

Det er sant, tenkte mer på at det er oppnåelig å få en fet bil med mye mindre penger, men som vi alle vet har pengene en tendens til å forsvinne når man har en hobby :whistle:

Endret av trra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Norges feteste bil? Ikke etter min mening. Jævla VG og tabloidoverskriftene

Din mening må jo bare være fasiten :nei2:

Forøvrig så taler 30 premieringen på bilen for seg selv. (og da har nødvendigvis ikke tabloidavisene så mye å gjøre med utsagnet heller)

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Det er sant, tenkte mer på at det er oppnåelig å få en fet bil med mye mindre penger, men som vi alle vet har pengene en tendens til å forsvinne når man har en hobby :whistle:

Enig her, men igjen, skal ikke så mye til å bruke opp de pengene på andre ting en ikke har like mye glede av. Ville ikke overraske meg om jeg har drukket opp en million kroner innen jeg er like gammal som han, nå skal det sies at djevelens vievann er vel verdt kronene det koster da!

Lenke til kommentar

Norges feteste bil? Ikke etter min mening. Jævla VG og tabloidoverskriftene

Din mening må jo bare være fasiten :nei2:

Forøvrig så taler 30 premieringen på bilen for seg selv. (og da har nødvendigvis ikke tabloidavisene så mye å gjøre med utsagnet heller)

Og som vanlig får jeg svar på hvorfor jeg en gang forlot dette forumet.

Jeg sa ALDRI AT JEG HADDE FASITEN, jeg sa JEG SYNES IKKE DETTE ER NORGES FETESTE BIL. Ikke gjør som så mange av ungene her inne og vri mine ord til din fordel.

Og det er jo klart at flere her inne mener det ikke er Norges feteste bil. Ergo er det flere i landet som mener det samme som meg og Hansien, ergo er overskriften der for å skaffe flere klikk, ergo en tabloidoverskrift.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...