Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Jeg har ikke egenandel på bytte av rute på min forsikring.

Men nå er jeg gansker sikker på at det er en spesialavtale mellom IF og Aker Solutions.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja for all del. Jeg elsker jo de motorene over alt på jord.

Nei vett du hva, da foretrekker jeg den tvangsfora girkassehavaristen jeg har nå i dag, fremfor rådebank og 200sx.

Skulle jeg mot formodning hatt en 200sx så hadde det vært en ps13 med rb25/26det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nei, de er virkelig ikke som andre millionærer. Eller kanskje de er det? Er man litt over midt i livet og har hatt et streit løp med utdanning og fulltidsjobb på løpende bånd, skal det nesten litt til å ikke være millionær i dagens Norge.

http://bil.bt.no/bil...ritt-20262.html

Digga denne kommentaren fra Toyota selgeren:

"Jeg kan ikke huske vi har hatt noen kunder som ønsker seg en bil som skiller seg ut på veien, sier Sand."

Stilig at de selv innrømmer at Toyota er kjedelig.

Lenke til kommentar

Nei, de er virkelig ikke som andre millionærer. Eller kanskje de er det? Er man litt over midt i livet og har hatt et streit løp med utdanning og fulltidsjobb på løpende bånd, skal det nesten litt til å ikke være millionær i dagens Norge.

http://bil.bt.no/bil...ritt-20262.html

Digga denne kommentaren fra Toyota selgeren:

"Jeg kan ikke huske vi har hatt noen kunder som ønsker seg en bil som skiller seg ut på veien, sier Sand."

Stilig at de selv innrømmer at Toyota er kjedelig.

Ingen som har vært der å handlet Supra altså :p

Alle standardtoyotaer (les: prius, auris, avensis, etc) er jo så kjedelige at de funker mest som aktiv dødshjelp..

Eneste kule som ikke er supra må jo være Hiace med baktrekk :D

Er vel derfor de fleste gamlingene kjører rundt i sånt piss..

Lenke til kommentar

Ingen som har vært der å handlet Supra altså :p

I typisk "kjedelig" toyotaånd så overkonstruerte de motoren slik at den aldri kunne gå i stykker...

Helt latterlig hvor mye man drar ut av 2JZ i forhold til hva den ble levert med orginalt :D

Eneste kule som ikke er supra må jo være Hiace med baktrekk :D

Er vel derfor de fleste gamlingene kjører rundt i sånt piss..

Spørs hvor langt tilbake man vil gå da?

Corolla AE86 er jo ikonisk, og førstegenerasjons Celica var også ganske frisk på sin tid.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Var det saa mange AE86 som ble solgt nye i Norge, da?

Ingen tror jeg? Ble vell ikke solgt noen MR2 Turboer heller. Så Toyota i Norge er vell ikke all verdens spennende :D

Ja GT86 er vell spennende nok, men det er en Subaru :p Litt som en Thailandsk ladyboy egentlig. Alt er fint og flott til du tar den med hjem og finner en boxer med Subaru merke på under panseret.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...