Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Ei vennine våknet til dette idag: sparkel

Fy faaeen.. Dette lukter forsmådd tulling lang vei. Sånne som det må bys opp på "kaffe og kaker" i etterkant av at politiet har henlagt anmeldelsen..

Hadde en sjalu drittsekk som knuste ruta på bilen min fordi jeg koste meg med eks'en hans. Hevn er jo en rett som serveres best kald så han fikk igjen med renter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får si i fra om du får bekrefta at det var han, også samler vi en diger konvoy med bilglade/gale mennesker og skremmer han litt.

Går ikke an å skremme folk fra Sandnes, alle bli sendt på Ruten som spebarn og må sloss for å overleve..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du får si i fra om du får bekrefta at det var han, også samler vi en diger konvoy med bilglade/gale mennesker og skremmer han litt.

Går ikke an å skremme folk fra Sandnes, alle bli sendt på Ruten som spebarn og må sloss for å overleve..

Hahaha.

Hva har du den tjetjenske-"mafiaen" til?

Lenke til kommentar

Ja, det er forsåvidt anmeldt, og hun har vist en anelse om hvem det som gjorde det.

Får håpe hun får fikset det snart, hvem skal ellers kjøre meg hjem fra byen? :omg:

Btw: Lol @ Stavanger folk om Sandnes :-)

Anmeldelse er bare brukbart om det blir forsikringssak. Om det ikke er vitner så nytter det ikke om du har bilde-bevis/navn osvosv... Fikk hvertfall jeg høre. "blir nok henlagt".

Ikke rart jeg ikke har spotter bilen din da, er jo aldri i Sandnes.

Fikk nettopp melding at MB E250 coupeen er tilgjengelig for meg hele helga. Råniiiings :p

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Haha, men jeg er ofte i Stavanger, eller var iallefall.

Anmeldelser er til for å bli henlagt.

Sandnes:

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er for lat til å google, om jeg leverer inn 2 av felgene til rep, kan jeg kjøre rundt på piggfri vinterdekk på 2 av hjulene?

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Hva kan jeg forvente å få for en VW EOS, 2007 modell, 110.000km. 2.0TDI.

- Må byttes frontrute, kan ta det på forsikringen

- Service til 3000NOK er nært forestående, har tilbud fra div verksteder på pris.

- Dekk ok for 1 - 2 sessonger til

- Ellers i OK stand. Tross alt gått 110`km, og er 5 år gammel. Noe wear og tear er det.

- Ingen synlige bulker/riper.

- Byttet bremser forran og bak i februar.

Hva tror dere jeg bør legge den ut til? Får firmabil om èn måned, så må selge.

(Ford Focus, boring as hell ;-)

Endret av PanserJohan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sålenge du kjører med de piggfrie på samme aksling og ikke har firhjulstrekk så skal det gå helt fint.

Takk, det er snakk om begge fremhjulene. (ikke firehjulsdrift)

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det kommer litt an på forsikringen din, men folk flest må betale en egenandel for å bytte ruten, den ligger vel på +/- 2000 .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...