Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok nye skilter på min bil, gamle eieren har bare klistret oblatene over hverandre samt det er litt bøyd både foran og bak. Skal bli digg! :D

EDIT: Tok også å bestilte meg noen nye skiltplater slik at jeg slipper å kjøre rundt med bevis på at jeg har vært i Sandnes..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Blir nok nye skilter på min bil, gamle eieren har bare klistret oblatene over hverandre samt det er litt bøyd både foran og bak. Skal bli digg! :D

EDIT: Tok også å bestilte meg noen nye skiltplater slik at jeg slipper å kjøre rundt med bevis på at jeg har vært i Sandnes..

Kan du gjøre narr av Sandnes?

bor ikke du i slummen i Stavanger? :p :p

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Securitas skal se på hvem som har kjørt inn og ut de 4 timene. Er et lukket anlegg med 60 plasser. Ikke så mange som er der etter kontortid.

Har jo snart byttet halve bilen... Skal aldri igjen ha ny bil.

Minner om den gamle huseieren min, som kjørte rundt i en splitter ny A5 Sportsback.

Folk var borti den hele tiden, og stakk selvfølgelig av hver gang.

Til tider så den gamle E36 som sønnene brukte bedre ut.

Lenke til kommentar

Jeg var å tittet på den nye 3-serien idag og jeg er imponert. Foreløpig kjører jeg konkurrenten A4 som ligger litt foran den "gamle" 3-serien på det meste etter min mening. Når jeg så bilder av den nye, virket det ikke som noen stor forkjell fra den gamle, bortsett fra fronten. Tillegg til at den fikk masse skryt for kjøreegenskapene.

Men så dro jeg til Stenshagen og satt meg inni, da merket jeg kvalitetsfølelsen. Har aldri verdt særlig fan av BMW, men denne virker helt fantastisk. Jeg vet at den er dyr til å være i medium sedan klassen, men det virket som man får det man betaler for. Hva tenker dere om bilen?

Lenke til kommentar

Securitas skal se på hvem som har kjørt inn og ut de 4 timene. Er et lukket anlegg med 60 plasser. Ikke så mange som er der etter kontortid.

Uffda, da kan jeg bare si at jeg har verdt like uheldig selv, bortsett fra at det var min egen feil. Kjørte direkte front mot stein i under 5 km/t(er det mulig?). Nye biler kan være like deprimerende som morsomt.

Lenke til kommentar

Minner om den gamle huseieren min, som kjørte rundt i en splitter ny A5 Sportsback.

Folk var borti den hele tiden, og stakk selvfølgelig av hver gang.

Til tider så den gamle E36 som sønnene brukte bedre ut.

Drittlei bil nå. Skal kjøpe meg noe til +/- 50k etter sommeren nå tror jeg. Bare gi plent faen. Tipper det aldri kommer til å skje noe med den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...