Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Er det lov å lage hull i bokstav/tall på nummerplata? Skal montere 1000metere på bilen og har kjøpt en sånn brakett som jeg skal feste bak skiltet. Tenkte jeg skulle lage fire hull, og de beste plassene til å lage hull er i tallene og bokstavene..

Er det forøvrig en fordel hvis jeg tar av støtfangeren og fester brakett + skilt med bolt og mutter? Eller holder det med vanlige skruer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jesus, programmet bør heller hete Pakkis my ride.

For ordens skyld så jeg kun når bilen var ferdig.

Stilig å innrømme at man kjører pirattaxi på riksdekkende TV når enn har en så lett gjenkjennelig bil.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Faen as de folka sku vært skammslått... Sånnt dritt gjør absolutt ingenting bra for bilmiljøet. Som om man ikke blir skula stygt nok på allerede om man har noe annet en avensis og passat, så skal altså disse orginalene fra inst inni indre skaubortdalen på TV og vise seg frem. Faen...

Og for ikke å snakke om det syke syke verditapet når man tar en noen lunde standard bil og horer den ut som det der... Umulig å få solgt...

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Er jo et amerikansk konsept og det bar den norske versjonen også skikkelig preg av. Bilen blei helt annerledes, men om den blei så mye penere får være opp til den enkelte

Lurer på om de var hos vegvesenet og fikk godkjent senkesettet, tro ?

Og i amerika bytta de iallefall ut motorer og sånt.. De kunne jo kosta på ho 4wd iallefall :p

Lenke til kommentar

Er jo et amerikansk konsept og det bar den norske versjonen også skikkelig preg av. Bilen blei helt annerledes, men om den blei så mye penere får være opp til den enkelte

Og i amerika bytta de iallefall ut motorer og sånt.. De kunne jo kosta på ho 4wd iallefall :p

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10073391

Når teamet har valgt ut en bil, har de omtrent en uke på seg til å sette den i stand. Første tur er til trafikkstasjonen, der de diskuterer ombyggingen med veivesenets eksperter. Etter ombyggingen blir bilen vist og godkjent.
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10073391

Når teamet har valgt ut en bil, har de omtrent en uke på seg til å sette den i stand. Første tur er til trafikkstasjonen, der de diskuterer ombyggingen med veivesenets eksperter. Etter ombyggingen blir bilen vist og godkjent.

utrolig
Lenke til kommentar

Har en Volvo V50 1,6D 2005-mod som jeg har litt smårusk med. Håper noen her inne kan hjelpe meg med å lokalisere problemet.

Problemet er at mange dash-lamper plutselig finner på å blinke under kjøring. De dukker opp (noen røde og gule) og forsvinner igjen før jeg rekker å i det hele tatt se hva det er. Noen som har vært borti lignende problem før? Det varierer veldig hvor ofte de kommer. Noen ganger kan det gå flere dager mellom hver gang, andre ganger 3 tilfeller i løpet av en 10 minutters tur.

Merker ingenting feil på bilen, den oppfører seg prikkfritt på vegen. Men merker at disse lampene irriterer meg litt. Må vel være dårlig kontakt et eller annet sted?

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...