Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har kjørt drosje?

Skal trappe ned på arbeidet på siden av studiene, så da har jeg kommet frem til at dette kanskje kan være noe å gjøre i helgene.

Så lenge du slutter å kræsje i ting og er en representabel kar så er det alltids en sjåførjobb å få. Å kjøre Taxi er noe jeg ville gjort på heltid om jeg ikke satt i rullestol - virker som en knall jobb :D
Lenke til kommentar

Noen her som har kjørt drosje?

Skal trappe ned på arbeidet på siden av studiene, så da har jeg kommet frem til at dette kanskje kan være noe å gjøre i helgene.

Så lenge du slutter å kræsje i ting og er en representabel kar så er det alltids en sjåførjobb å få. Å kjøre Taxi er noe jeg ville gjort på heltid om jeg ikke satt i rullestol - virker som en knall jobb :D

Haha i helvette :p Første gang jeg har vært borti noe... driver med "presisjonskjøring" i den ene jobben jeg har nå med splitter nye utstillingsbiler til opp mot millionen, så null stress.

EDIT: JA, når vi først er inne på det å "dulte" borti ting;

Heihei Wheelman :thumbup:

Pizzabud er ingen dum studentjobb :) Du får kjørt bil og nesten gratis mat + ansatt rabatt. Edit: dritt mobilapp..

Det blir for stressende. Orker ikke mas.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Stressende? Det er da den slækkeste jobben du kan ha i resturantbransjen.. Evig digg å sette seg ut i bilen, få på no digg cruisemusikk, på med shades og ut på veien - og det er jobben din :p

Greit, det kan være litt stress fra tid til annen (kommer helt ann på hvor du jobber), men da går i hvert fall tiden fort.

Lenke til kommentar

Pizzabud er en chill jobb til å begynne med, men etterhvert blir det bare j*vlig kjedelig. Jobbet som pizzabud i 1år og 4mnd nå, og nå er det nok. Er 90% rutine etterhvert, kun brutt opp av sure kunder, eller folk som ikke klarer å si riktig adresse.

Lenke til kommentar

Ganske morsomt at noen folk gjør en så enkel ting som å bestille pizza vanskelig.... Er ikke rart det er krig i verden :D

Jeg har også jobbet i et serviceyrke (Posten), og jeg er fullt klar over hvor ufyselig vanskelige visse folk skal være. En enkel ting som å få signatur på en pakke (som tar ca 2 sekunder) klarer noen å gjøre til et verdensproblem, der de ikke har tid, og sier du får komme tilbake etter lunsj osv.... De ombestemmer seg kjapt når de får høre at pakken havner på postkontoret da, men allikevel, snakk om å skape problemer ut av intet.

Glad jeg er ferdig med den jobben :)

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Pizzabud er en chill jobb til å begynne med, men etterhvert blir det bare j*vlig kjedelig. Jobbet som pizzabud i 1år og 4mnd nå, og nå er det nok. Er 90% rutine etterhvert, kun brutt opp av sure kunder, eller folk som ikke klarer å si riktig adresse.

Peppes?

Jeg kjenner meg igjen i det du sier. Men om alternativet er å sitte i kassa på rema, eller ha en annen dritt jobb, så velger jeg heller å ha litt frihet i å kunne sette meg i en bil og slækk'n. Man må jo bare finne på nye ting, se om man klarer å finne noen sprø snarveier eller komme seg kjappest fra A til B :p

Alle "student jobber" ender opp med å bli rutine uansett, og sure kunder møter du over alt.

Lenke til kommentar

Ikke peppes nei, er en lokal pizzasjappe.

Hehe, joda, det er milevis bedre enn kassa på rema. Men hvis vi tar lønn og arbeidstid med i regnestykket så er det plutselig lite penger for dårlige arbeidstider.Spesielt med tanke på helger. Jeg er vel den i vennegjengen som har dårligst betalt.

Selvfølgelig, det å leke seg rundt gjør alt mye bedre. :p Og om sommeren så er det jo bra deilig å bare rulle ned vinduet, ut med hånden og cruise bortover!

Lenke til kommentar

Vi trenger en Audi R8/RS ansvarlig med hovedoppgaver å kjøre R8 og RS-modeller til og fra Oslo, Nice, Monaco og Monte Carlo. Lønn ca 1 mill Euro pr/år, betales i geitost eller kebab-gavekort. :xmas:

Husker jeg møtte en kar som drev med noe lignende en gang, men da med enda mer eksklusive biler.

Det var visst ikke så kult som det hørtes ut som. Tror jeg holder meg der jeg er, jeg. :p

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...