Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner ikke den i AppStore.

Ringte foreldrene mine nå. Reaksjoner;

Far: KNUSTE BLOMSTERPOTTA???? Fae...

Mor: Bilen er bare en død ting, dette fikser vi. HVA? KNUSTE DU BLOMSTERPOTTA???

Tror de likte den blomsterpotten....

Er ikke blomsterpotta en død ting også da? haha for et styr bare for ei blomsterpotte. Nei, føler med deg her. Liker ikke den minste ripe på bilen og henger meg oppi den vær gang jeg ser på bilen...

Lenke til kommentar

Nå griner jeg... har for første gang siden jeg fikk lappen vært borti noe med bilen. Rygget i en potteplanter på hytta, bakfangeren må byttes. Jeg tror jeg dør! Tenke meg noe i 10 tusen kroners klassen må ut av lommeboka.

Bytte fanger på en 2008 Audi A8 koster 3100kr. Kan umulig være så dyrt på en Golf :p

Lenke til kommentar

Nå griner jeg... har for første gang siden jeg fikk lappen vært borti noe med bilen. Rygget i en potteplanter på hytta, bakfangeren må byttes. Jeg tror jeg dør! Tenke meg noe i 10 tusen kroners klassen må ut av lommeboka.

Bytte fanger på en 2008 Audi A8 koster 3100kr. Kan umulig være så dyrt på en Golf :p

Har slutta å tro at alt er billig, så da er det bedre å få et sjokk hvor "lite" det koster. Får håpe det ikke er verre enn rundt 5000.... Skal sjekke opp til uka. Kanskje jeg hiver meg på en GTD bakpart om den ikke er så mye dyrere.

Var den prisen på a8n fra Møller? Gidder ikke holde på å bestille deler fra Tyskland

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Høres finfint ut, grattis. :)

Personlig vurderer jeg å "bytte" opp til en '03 (E60 heter det vel på BMW språk) eller nyere 520i fra min nåværende Golf.

Har slutta å tro at alt er billig, så da er det bedre å få et sjokk hvor "lite" det koster.

Hør hør!

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Her kommer et bildetungt innlegg og noen planer fremover:

Hvor det hele begynte. Ikke noe man vil se på skjermen:

Ut for å grine:

Kom også riper i denne, så da tenker jeg å lakkere den nye enten matt eller glinsende.

Noen som vet om hvor jeg kan få sveiset på nye rør i Stavangerområdet?

Vil at det skal se slik etterpå:

Hiver meg KANSKJE på en GTD bumper om de ikke skal ha så mye mer.

Ser OK ut på å demontere fangeren selv (arbeidet jeg ikke har råd til...) http://mk6golftowbar.tumblr.com/

Planen er også å få Votex frontleppe og GTD sideskjørt:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...