Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Fy faen. Ta lappen fra folk som dette og la de aldri, aldri få den tilbake. Sånne idioter skulle aldri vært på veien! :mad:

Faen det er til å spy av. Har ingen relasjoner til pårørende, men kjenner jeg blir så skinnsykt pissed når jeg hører om sånt.

Kanskje noen burde dratt hjem til dem for å "hilse" på dem...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Å ta sertifikatet fra dem føler jeg ikke er straff nok. Å sette andres liv i direkte livsfare på den måten er utilgivelig i mine øyne. På tide å børste støv av gapestokken kanskje?

Lenke til kommentar

Det der skjedde ikke langt unna meg. Sertifikatet skulle ha blitt fratatt på livstid for folk som driver på slik.

Sjåføren som "hilste" har kontaktet advokat etter å ha blitt hengt ut, hetset og mobbet, men det er vel ikke noe annet å forvente. Det var en kvinnelig sjåfør forresten, så får mediene en pause fra jakten på "unge ville menn" bak rattet.

Lenke til kommentar

Det der skjedde ikke langt unna meg. Sertifikatet skulle ha blitt fratatt på livstid for folk som driver på slik.

Sjåføren som "hilste" har kontaktet advokat etter å ha blitt hengt ut, hetset og mobbet, men det er vel ikke noe annet å forvente. Det var en kvinnelig sjåfør forresten, så får mediene en pause fra jakten på "unge ville menn" bak rattet.

Ja, hun har desverre "rettigheter" selv om hun har ødelagt livet til en ung gutt. Det eneste man kan håpe på er at Karma kommer til henne........

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, hun har desverre "rettigheter" selv om hun har ødelagt livet til en ung gutt. Det eneste man kan håpe på er at Karma kommer til henne........

Ja det er helt tragiskt at noe sånt skjer med en person, unner det ikke min verste fiende en gangen, men ødelagt livet hans? Han sitter jo bare midertidlig i rullestol og vil nok bli ganske så frisk igjen og leve et normalt liv. Han skal jo ikke sitte permament i rullestol for resten av livet sitt.

En vennine ble utsatt for noe lignende, hun satt også i rullestol i en periode, men nå, snart 2 år senere er hun helt hoppende frisk.

Lenke til kommentar

Det håper jeg da absolutt ikke. Fratagelse av førerkort på livstid, fengsel, bot, betaling av saksomkostninger og erstatning til gutten burde holde.

Ja, hvis de gjør alt det, så..

Førerkortet mister hun nok for en lang periode i det minste. Resten av følgende tror jeg nok hun kan forvente. Det jeg mente var at jeg ikke vil at det samme skal skje med henne siden du skrev karma.

IT-henrik: Den ene foten til gutten blir kanskje lam for resten av livet.

Lenke til kommentar

Lekker bil med litt mer dristige linjer og en mer aggressiv front, men den blir nok garantert ikke billig. Innstegsprisen vil jeg anta ligger på rett i underkant av millionen. Man skal da ikke krysse av så veldig mye på utstyrslisten før man med glans har passert en million.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Nja, ikke helt overbevist. Det ser ut til at hele bilen har fått en "ansiktsløftning", hvor alt er bare trekt bakover i håp om at det gir sportslige linjer. Dette igjen gir en merkelig og tung rumpe, som ikke harmonerer helt. Baklyktene er jo svære - her burde Mercedes lært av den feilen VW gjorde med sin Passat CC.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet fås F10 bare med 8 trinns automat.

Kommer da med manuell også? Har hvertfall sett interiørbilder med manuell girspak, mener de var offisielle bilder. F10 er forresten magisk i virkeligheten :dribble: skal ha en slik når prisene begynner å bli tålelige :tease:

Så klart. 6 trinns manuell er også en mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...