Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom akkurat hjem fra "førlansering" av den nye 3serien. Fikk prøvekjøre en 320d sportline. Ganske fresh bil, hadde 8-trinns sportsautomat. Virket som en veldig behagelig bil.

Ble sagt at en 328i Sportline med "nødvendig utstyr" havner på 750.000kr - litt i meste laget spør du meg :p

Lenke til kommentar

NeiDette er Audipost-116700-0-66019800-1328782059_thumb.jpgSkal bare hente tørkerullen... Edit: Men joda, jeg ser hva du mener. Jetta og Passat bakfra er umiskjennelig tysk...

Hvem enn som har gjort den jobben glemte ene tåkelykta. :p Eller RS har vel ikke tåkelykter?

Fikk plutselig et trang til å ta en kjappis.

Lenke til kommentar

Det er jo adaptive cruise

Sikker? Er ikke det mer diskret plassert?

NeiDette er Audipost-116700-0-66019800-1328782059_thumb.jpgSkal bare hente tørkerullen... Edit: Men joda, jeg ser hva du mener. Jetta og Passat bakfra er umiskjennelig tysk...

Hvem enn som har gjort den jobben glemte ene tåkelykta. :p Eller RS har vel ikke tåkelykter?

Fikk plutselig et trang til å ta en kjappis.

Slå deg løs!

Lenke til kommentar

Har bilforumet dødd helt ut eller? Jeg syns det skjer lite der inne :p

Det er bare fjortizzer som synes opprusta biler inne der for tiden så jeg viker langt unna det forumet for tiden, med unntak av bilspill-delen.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Litt av en jobbbil ja xD

Så nylig en Diablo, i Tromsø, på Januar. Tenkte bare WTF? Veiene her er et helvete i sommer, tør ikke å snakke om vintern. Lure jeg på hvordan det er mulig.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...