Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Endelig fått vasket bilen nå. Har ikke vasket den siden 2. februar... Huff.

Vasket med Surfex HD 1:30, Prickbort, Scholl Rim 7 1:1 og håndvasket med CG Glossworkz og Zymöl svamp. :whistle:

 

Bor ikke du i Stavanger eller leste jeg noe feil en plass..? I så fall, hvordan fikk du vasket bilen?! Min er ikke vasket på snart 3 uker :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig fått vasket bilen nå. Har ikke vasket den siden 2. februar... Huff.

Vasket med Surfex HD 1:30, Prickbort, Scholl Rim 7 1:1 og håndvasket med CG Glossworkz og Zymöl svamp. :whistle:

 

Bor ikke du i Stavanger eller leste jeg noe feil en plass..? I så fall, hvordan fikk du vasket bilen?! Min er ikke vasket på snart 3 uker :cry:

 

Nermest deg er selvvasken på løkkeveien og på madlaveien (der med pizzabakeren). Skal du gjøre en bedre jobb enn bare å spyle bort det verste så kjøp deg en bøtte med lokk og ta med varmt vann hjemmeifra. Ingen som gidder å kjefte.

Lenke til kommentar

Vist noen står med eget utstyr på selvvask ber jeg de pent om å flytte seg, slik at de som faktisk betaler for tiden de står der får slippe til.

 

Da ber jeg deg pent vise meg skiltet som sier at medbragt utstyr ikke er lov, og om det ikke finnes får du vente på tur.

 

Det er EN god bilvask i Trondheim, K2000 og den er bra (og populær) fordi du nettopp kan bruke eget utstyr, og slipper å vaske bilen med en børste som halve byen har brukt på å vaske gjørma av traktoren med. Resultatet blir da at du like godt kunne vasket bilen med stålull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vist noen står med eget utstyr på selvvask ber jeg de pent om å flytte seg, slik at de som faktisk betaler for tiden de står der får slippe til.

 

Da ber jeg deg pent vise meg skiltet som sier at medbragt utstyr ikke er lov, og om det ikke finnes får du vente på tur.

Har sett flere plasser hvor det står slike skilt, vist ikke kan enn jo alltid spør betjeningen ;-)

Lenke til kommentar

Da ber jeg deg pent vise meg skiltet som sier at medbragt utstyr ikke er lov, og om det ikke finnes får du vente på tur.

 

De som eier disse plassene er neppe enig med deg. Står du der og vasker bilen uten å betale for det mens andre kunder venter er faren stor for at de som venter ikke gidder å vaske bilen. Da drar de kanskje en annen plass hvor dette ikke skjer, f.eks en automatvask.

Lenke til kommentar

Vist noen står med eget utstyr på selvvask ber jeg de pent om å flytte seg, slik at de som faktisk betaler for tiden de står der får slippe til.

 

Da ber jeg deg pent vise meg skiltet som sier at medbragt utstyr ikke er lov, og om det ikke finnes får du vente på tur.

 

Da ler jeg.

 

Årh quota feil, ikke alltid like enkelt på tlf

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...