Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lite jeg har lyst, så sier jeg nok nei til bilen... Jeg klarer ikke bruke hardt tjente penger på et "tapsprosjekt", og min mor er så utrolig i mot dette. Kan ikke gå i mot morra mi!

 

Kjøper meg nok heller en Scooter til sommeren...

 

Jeg hater selv når fornufter biter tak i meg og ødlegger morroa!! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så lite jeg har lyst, så sier jeg nok nei til bilen... Jeg klarer ikke bruke hardt tjente penger på et "tapsprosjekt", og min mor er så utrolig i mot dette. Kan ikke gå i mot morra mi!

 

Kjøper meg nok heller en Scooter til sommeren...

Får fort slengt i tryne at vist enn har råd til bil, har enn råd til å betale på leiligheten selv :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

@Amberlamps, hva med å kjøpe bilen og selge den med profitt?

Gratis omregistrering innen 2 måneder, og den kosten kan du skyve over på den andre eieren mener jeg .

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Ja, det jeg fikk høre her :p Kjøper jeg bil, blir det null leilighet. Går heller for frihet 24/7 med noe som stiger i verdi, enn å være ute noen timer med bilen og se pengene renne ut av kontoen...

 

@Amberlamps, hva med å kjøpe bilen og selge den med profitt?

Gratis omregistrering innen 2 måneder, og den kosten kan du skyve over på den andre eieren mener jeg .

 

Risky, i tillegg er det veldig dårlig gjort ovenfor mine kollegaer som selger bilen til den prisen. Gjør meg ikke til en drittsekk for noen tusenlapper.

Lenke til kommentar

Endelig fått vasket bilen nå. Har ikke vasket den siden 2. februar... Huff.

Vasket med Surfex HD 1:30, Prickbort, Scholl Rim 7 1:1 og håndvasket med CG Glossworkz og Zymöl svamp. :whistle:

 

Føler med deg! Satser på å få vasket min imorgen, har ikke fått vasket den siden forrige tirsdag :(

 

 

Endret av -Tommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...