Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg snakket med sjefen. Jeg får bilen til innkjøpspris + de faste kostnadene de har. Så 47,500 kroner. Hva tror dere?? Venter bare på å få en billigere forsikring av en bekjent i banken nå, så ser det ut som det blir bil! Skal hjem å hente den idag, sjekke at alt er bra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal hive ut noe bilder senere, men dette ser riktig bra ut!

Alle servicer er tatt hos Bilia, den siste for 2000km siden! Kan virkelig se at denne er eid av en som har vært glad i bilen, baki bagasjerommet lå ned en boks med alt av ting som hører med bilen osv, den har også DEFA, noe jeg ikke visste om!

Mor ble lite glad, BRUKE PENGER PÅ BIL. :ermm:

Lenke til kommentar

Klokken 12 imorgen faller hammeren. Jeg vet ikke... den er så perfekt... endelig en bruktbil som ser ut som den er brukt av meg selv og ikke en apekatt. Men igjen så bruker jeg ALDRI penger :p

Fikk den ren og pen i dag

Nå skal jeg se på kontoen min og spy før jeg legger meg.

Lenke til kommentar

Får meg leilighet rundt sommerstider, og da blir jeg fratatt Golfen siden jeg ikke skal få i pose og sekk. Trenger egentlig ikke bil før den tid, men det vil bli noe lignende den jeg har på hånd nå, og hvor ofte dukker disse bilene opp i denne stand...

Ja det er dyrt å eie bilen også. Idag betaler jeg ikke annet enn noen kroner på selvvasken om vinteren. Jeg har rundt 10k/mnd fra jobb utenom studier, og jeg som elsker å spare vil jo se at sparekontoen ikke fylles like fort opp.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...