Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så gromt er det ikke. Dessuten tror jeg det jeg skal hente er enda litt mindre.

Jeg skal se etter deg ja, så kan du se etter en sølvgrå Subaru Impreza stasjonsvogn med loffgrill på vei opp og en grønn, senket forester med 17" gullfelger på vei ned :D

Møtte i hvertfall bilen rett utenfor steinkjer her nå!

Gratulerer med fin og sportslig forhøster ;)

Står i Trondheim å venter på den nå :p hvor er steinkjær?

Lenke til kommentar

To timer sier du? I såfall har jeg kjørt fryktelig hardt..

Passerte heimdal akkuratt. Planer om en stopp på oppdal for å fylle drivstoff og magen før ferden går ober dovre. ;)

Hehe, har vel blitt endel utbedringer på veien sikkert, vet det har vært endel utbygging de siste åra. Men jeg tenkte tidsmessig fra sentrum, og ikke omkjøringsveien på Moholt :) God tur videre

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

To timer sier du? I såfall har jeg kjørt fryktelig hardt..

Passerte heimdal akkuratt. Planer om en stopp på oppdal for å fylle drivstoff og magen før ferden går ober dovre. ;)

Møtte en bil med bilhenger rett ved CitySyd i den tiden. Rav4 lignende trekkvogn med en liten blå sak på henger? 323 GTX/GTR kansje? Var det deg?

Lenke til kommentar

Blå 323gtx stemmer bra det. Men hvordan klarte du å få en Ford Ranger til å bli RAV4? :p

Haha:D godt spørsmål;) var vell skjønnheten på hengern som distraherte meg:D må ta turen innom mazda-ogn.org og lage prosjektlogg:) er vell en tre-fire lange gtr/gtx tråder der allerede:D

Lenke til kommentar

Forslag til hvor jeg får kjøpt 5000k halogen pærer? Autolights svarte aldri på henvendelsen min (gått over 1 uke..) Ønsker å bytte ut alt av lys (Kjøre/lang-lys, tåkelys og parklys), samt LED på skilt og i kupe.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Trenger jeg to sett med H7 pærer? :S Jeg ser at H7 står som både Dipped/Low beam (parklys?) og Main/high beam (kjøre/langlys)

EDIT: Hyggelig chat-funksjon de hadde :) Har laget en bestilling med to sett H7 og et H3, skal sjekke hvilke socket det er på kupe lysene og se om jeg ikke hiver LED versjoner med på handelen med det samme..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Noen (eller kjenner noen) som har fikset bilen sin i polen/tjekkia/... Har lyst å få lakkert nedre delen av bilen, samt sotet rutene. Vurderer også service på AC (spørs hvor langt pengene rekker)

Tenkte jeg kunne kombinere ferie og bil fiks.

Fant denne siden, erfaringer? Ser ut som at de tar ganske god fortjeneste selv og nesten spiser opp besparelsen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...