Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Fabrikkmontert varmer koster en slikk og en ingenting. Det er en grunn til at jeg fortsatt står og banner og sverter mens jeg skraper is med blåfrosne fingre:

Ettermontert Webasto m fjernkontroll >20.000,-

Fra fabrikk: 9.000,-

Det bygger karakter!

Man må jo våke om morgenen og ingenting er så bra som å skrape is da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fabrikkmontert varmer koster en slikk og en ingenting. Det er en grunn til at jeg fortsatt står og banner og sverter mens jeg skraper is med blåfrosne fingre:

Ettermontert Webasto m fjernkontroll >20.000,-

Fra fabrikk: 9.000,-

Det bygger karakter!

Man må jo våke om morgenen og ingenting er så bra som å skrape is da!

 

Det det bygger er et innstendig hat til naboen som, smørblid, hilser på meg og setter seg i sin varme A5 Sportback og tar av seg jakka, åpner vinduet i bare t-skjorta og klager på at det "ble visst litt for varmt i bilen i dag, gitt" i det han passerer meg der jeg hutrer.

 

 

Dyrt iforhold til å kjøpe hansker til 200kr, da får du hvertfall ikke frosne fingre.

 

Min bil, Octavia, får du desverre ikke skikkelig elektrisk motorvarmer til, kun en kjip varmer som varmer opp olja.

 

 

Kan stemme bra. Tror det kom et skille rundt 07-08 hvor forvarmer eller hjelpevarmer, eller hva det nå heter som du er avhengig av for montering av parkeringsvarmer, er montert som standard.

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

CDI ja. Vi som skal selge. Så bare at det lå en 350 CDI ute til 575...

Sjekk biler med samme km eller tilsvarende på Finn. En bil som har gått i underkant av 20 er jo egentlig en ny bil, men det er ikke mange kilometerene som skal til før den faller ned titusener.

Lenke til kommentar

Professor overkjørt i lasersak

(Tapte på alle punkter i retten.)

 

Professoren var sin egen forsvarer i retten, og lanserte en rekke teorier om hva som hadde skjedd:

  • Han påberopte seg usikkerhet ved selve målingen, som ble foretatt fra et bakkestativ ved de automatiske bomstasjonene på Nye Nygårdsbro.
  • Han mente også at bilen hadde særtrekk som kunne gi feil fartsangivelse, blant annet en flat fasong uten grill.
  • Måleresultatet kunne være sammenbladet med resultatet fra en ambulanse som kjørte foran.
  • Bevegelse av laserpistolen ved filskifte kan gi en sveipeeffekt ved mållingen

 

>>> Professoren har ikke besvart henvendelser fra bt.no mandag. <<<

 

Sjokkerende da, det er jo en selvfølge at han ikke vil preike med medien etter å ha drette på legget.

Lenke til kommentar

Professor overkjørt i lasersak

(Tapte på alle punkter i retten.)

 

Professoren var sin egen forsvarer i retten, og lanserte en rekke teorier om hva som hadde skjedd:

  • Han påberopte seg usikkerhet ved selve målingen, som ble foretatt fra et bakkestativ ved de automatiske bomstasjonene på Nye Nygårdsbro.
  • Han mente også at bilen hadde særtrekk som kunne gi feil fartsangivelse, blant annet en flat fasong uten grill.
  • Måleresultatet kunne være sammenbladet med resultatet fra en ambulanse som kjørte foran.
  • Bevegelse av laserpistolen ved filskifte kan gi en sveipeeffekt ved mållingen

 

>>> Professoren har ikke besvart henvendelser fra bt.no mandag. <<<

 

Sjokkerende da, det er jo en selvfølge at han ikke vil preike med medien etter å ha drette på legget.

 

 

"Den som er sin egen advokat har en idiot til klient". Kravene til å bli professor kan ikke være IQ-relatert mer..

 

Når jeg skulle hjem i går, brukte jeg 19 min på de to første 2km og 9 min på de resterende 10... Elsker hvor idioter folk er i trafikken!!!

 

 

Du må bruke høyrefeltet. Det er det nye forbikjøringsfeltet!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...