Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere 550 000 er en ok pris for en 2010 E250 Coupé? (Hvit med 18" sommer og 17" vinter, Navi, panoramasoltak, oppgradert stereo, multikonturseter, helskinn) Det meste av det man forventer egentlig. Kjørt i underkant av 20 000km

CDI?

Dette er kupp!

Lenke til kommentar

Tror dere 550 000 er en ok pris for en 2010 E250 Coupé? (Hvit med 18" sommer og 17" vinter, Navi, panoramasoltak, oppgradert stereo, multikonturseter, helskinn) Det meste av det man forventer egentlig. Kjørt i underkant av 20 000km

CDI?

Dette er kupp!

CDI ja. Vi som skal selge. Så bare at det lå en 350 CDI ute til 575...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Min onkel jobbet på en Opel/Saab forhandler før, der kostet det 9000kr for slikt!

Nei da kjøper jeg heller en jakke til 6-7000kr og fryser litt istedet!

Jakken hjelper jo ikke motoren noe særlig da :!:

En kollega som kjøpte Q5 for litt siden, angret kjapt på at han ikke hadde bestilt med motorvarmer, ettermontert for over 20 000 sist uke.

Lenke til kommentar

Min onkel jobbet på en Opel/Saab forhandler før, der kostet det 9000kr for slikt!

Nei da kjøper jeg heller en jakke til 6-7000kr og fryser litt istedet!

Jakken hjelper jo ikke motoren noe særlig da :!:

En kollega som kjøpte Q5 for litt siden, angret kjapt på at han ikke hadde bestilt med motorvarmer, ettermontert for over 20 000 sist uke.

Å fan, var siktet til han fyren som gruet seg til å sette seg i bilen pga bilen var så kald :p

Motor/dieselvarmer hjelper jo mot og få kupen fortere varm og om jeg ikke tar 110% feil :!:

Lenke til kommentar

Det finnes vel bare motorvarmer, noe som betyr at kupeen ikke er varm når man starter. Men det vil jo bety at motoren er varm og varmluft kan blåses inn i kupeen med en gang :)

Men jeg har motor og kupé varmer, så det var behagelige 18 grader inni bilen, vinduene trenges ikke å skapes (måte bare viske bort litt snø) og motoren var 45+ grader. (webastoen hadde bare jobbet i 15 min)

Lenke til kommentar

718,23hk benka! <3 :D

Nok en gang... Hvor på Sørlandet finner du benk til 4wd? Jeg trenger en...

Åhh, beklager, jeg så ikke PM'en din. Dette vet jeg ikke, kjører alltid til Oslo, for der kjenner jeg en kar som driver med dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...