Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var et stort nederlag for min del, men dama var rutinert!!! Skrudde av motoren med en gang, tok en telefon, begynte å lese en bok.. Jeg ble EID! :(

Haha, der var dagens latter i boks. Er ikke noe vanskelig å se for seg heller! :!: Man skal helst ikke legge seg ut med kvinnfolk, uansett nasjonalitet.

Lenke til kommentar

Er sikker på at dette vært MYE lettere med en norsk kvinne (eller mann)! For det første er det større sjanse for at h*n faktisk vet hva vikeplikt er og dermed viste hvem som hadde forkjørsrett. Og for det andre, så er nordmenn mye mer konflinktsky (gjennomsnittlig iallefall)

Lenke til kommentar

Jeg hører at VW børster støv av BlueSport-konseptet igjen og lanserer trolig en ny prototype i løpet av 2012. Denne bygger på plattform til "Audi R4" og en foreløpig uavklart ny innstegsmodell fra Porsche; under Boxter.

Jeg vet at VW hadde to BlueSport'er som var rimelig greit sammenskrudd ifølge Autofilreportasje (correct me if mistaken), så å oppdatere disse litt er troverdig. Den gangen hadde de 180hesters diesel, spent på om de har endret på dette og smelt inn en TSI+hybrid-kombo istedenfor (veldig troverdig).

Lenke til kommentar

Jeg hører at VW børster støv av BlueSport-konseptet igjen og lanserer trolig en ny prototype i løpet av 2012. Denne bygger på plattform til "Audi R4" og en foreløpig uavklart ny innstegsmodell fra Porsche; under Boxter.

Jeg vet at VW hadde to BlueSport'er som var rimelig greit sammenskrudd ifølge Autofilreportasje (correct me if mistaken), så å oppdatere disse litt er troverdig. Den gangen hadde de 180hesters diesel, spent på om de har endret på dette og smelt inn en TSI+hybrid-kombo istedenfor (veldig troverdig).

Jeg leste i dag at Porsche hadde satt ned foten og nektet de Bluesport likevel. Mye motstridende på den fronten. Alt er med andre ord som det har vært de siste tre årene, med andre ord.

Lenke til kommentar

Jeg leste i dag at Porsche hadde satt ned foten og nektet de Bluesport likevel. Mye motstridende på den fronten. Alt er med andre ord som det har vært de siste tre årene, med andre ord.

Porsche slikker fortsatt sårene etter oppkjøpet. Tror de fortsatt ikke har fatta hva som slo dem. laugh.gif

Vag kafeen <3 :p

You damn right, son. Neida - du kan få snakke om andre u-merker også :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...