Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre sent enn aldri? Her er iallefall bilde av bilen :)

 

post-91749-0-94768500-1325943682_thumb.jpg

2003, 1.9TDi 131HK (automat), sports seter, avtagbart hengerfeste, webasto /m timer, regnsensor, aut. blending av speil, orginalt NAVI (crap!)

 

Planer: Soting av ruter, lakkere nedre del av bil i samme farge, bytte headunit. 18" sommer felger.

 

- Tenker å ta en tur til Polen til sommeren og få ordnet soting og lakkering. Mulig se på resten også med det samme.

 

 

Også et bilde fra går dagens galskap:

 

post-91749-0-48174600-1325943704_thumb.jpg

 

Fylte 58.6L diesel, så hadde tydeligvis ikke noe hastverk! :)

 

 

EDIT: mye tull nå..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

@Wheel

Det var nok ikke temperaturen som var problemet, som sagt. Fylte for 58.6l på en 60l tank ;)

 

@HPE

Nei, eller. Jeg vet at jeg kan ta fra en 2005 bil (dvs vanlig størrelse og blinklys), må bare finne donor ;) Samt disse må trolig lakkeres også..

 

Jeg har 11km til jobb, og motoren er varm lenge før det. Før jeg når motorveien har jeg grei lunk og etter ca 4-5km så er den på 90. Skal nevnes at hvis det er minusgrader om natta, så bruker jeg webastoen, så da er motoren klar til bruk når jeg skal kjøre :D

Lenke til kommentar

Om jeg så hadde kjørt fra Oslo til Trondheim så ville ikke motoren oppnådd 90 grader på denne tiden av året. :hmm:

Vet ikke om det er noe som kan være galt? Skal inn på service til uka, kan vel spørre dem om de kan sjekke det ut.

 

Det må være sensoren, har ikke hørt om en bil som kjøler motoren MER enn normalt...

Lenke til kommentar

Så den facelifta Audi A5n idag. De nye LED frontlysene var DRITSEXY! Mye tøffere enn før :dribble:

 

og til noe annet; denne burde selge mye mer! Flottflott bil

 

http://www.finn.no/f...nnkode=32558788

 

Produktsjef i Møller sin, den Jettaen der, hvis jeg ikke tar feil. Du får en velholdt bil, for han er rimelig ryddig av seg..

 

edit: fikk studert Alltrack, up!, CC og Beetle i går på kloss hold. 2012 blir et spennende VW-år. Især alle avartene av up! som kommer (buggy, GT m..fl).

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

For alt vi vet er det Mr. Møller jr som sitter her og skriver :p

 

Ha ha - tror nok både Jan H. (sønnen til Harald A Møller) og Harald (barnebarnet og styreleder) er villt opptatt med andre ting enn diskusjon.no. (Men man vet aldri :) )'

De er jo høyt og lavt og møter opp ved de fleste anledninger, store som små.

 

Skal bare ut å finne alu-hatten min sånn i tilfelle... :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...