Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Det får nå så være. Men det er jo noe som snart kan sies om alt som kommer ut i fra fabrikkene nå i dag. Det er ikke det merket, men en rebrandet *Putt inn tilfeldig merke her*

Det har vell vært slik en stund da, men før så gikk det mer på platform, og ikke så mye ren rebranding.

Mazda 626, Mazda MX-6 og Ford Probe har delt platformer over to generasjoner, men de var fremdeles forskjellige karosserier selv om de delte det mekaniske. Subaruen og Toyotaen er helt like utenom stylingen så vidt jeg veit, og lanseres under to forskjellige merker på samme marked.

Mazda 626 ble dog rebranded til Ford Telstar i New-Zealand og Australia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har intrykk av at det er flere båtmodeller til 1,5 mill enn biler i samme prisklasse...

Det er vel fordi en båt til 1.5mill har mer nytteverdi for de fleste, framfor en bil til 1.5mill. Mange familier med normal inntekt velger stor båt framfor hytte, men det er ikke like mange som velger dyr bil framfor hytte.

Endret av dotten☻
Lenke til kommentar

Overraskende mange R8'er. Tja, jeg vet om 6 R8'er i Norge (4 V8 og 2 V10), 4 av dem er på skilter. Antar at svært få av disse vil selge sin og kjøpe ny bare fordi det er en facelifta utgave men jeg kan ta feil. Ellers er jeg enig i hyttepåstandene - "folk flest" velger nok heller en hytte en en eksklusiv bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...