Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg nå er inne på VAG:

Fikk prøvd Polo R-line istad. Må jammen si at de ikke har vært late denne gangen (og limt bluemotion skjørt på en standard Polo). Her er det litt mer gjennomført:

post-116700-0-06406400-1325248393_thumb.jpg

post-116700-0-23297700-1325248399_thumb.jpg

Hvis man nå senker den 15mm, på med 17/18" og sender den innom Svendsen Eksos for effektpotte og et enderør på andre siden alá Golf GTI så har du en vakker bil som vekker oppsikt. Pokker at jeg har bikkje og baby...

Lenke til kommentar

Cooper S er gull, men jeg vet ikke om jeg ville orket å leve med den her i byen. Litt for stiv når det kommer til brostein, trikkeskinner og anre uhumskheter.

Så hvis man står igjen med A1/Polo ville jeg nok valgt sistnevnte. Økomisk sett er det smartest, det er i bunn og grunn samme bil og GTI-en er kulere enn en standard A1 i mine øyne.

Men egentlig ville jeg hatt en DS3 Racing i den klassen.

Lenke til kommentar

Kjørte en splitter ny (vel, 2000km gammel) GL 350CDI i dag med det meste av utstyr og firehjulstrekk (er vel standard) i tur/retur Halden - Oslo dag. Ikke "miljøutgaven", men 265HK versjonen.

Må si at den var ganske deilig å kjøre. Kunne fint hatt en sånn selv for å si det slik... :p

Lenke til kommentar

Jeg ville nok også tatt en RS1, men da er vi enda en klasse over de nevnte bilene.

Tributo Ferrari ville jeg aldri kjøpt uansett. Jeg hater virkelig 500. Dypt og inderlig.

Trodde det var avklart at den IKKE skulle hete RS1 men simpelthen Audi A1 Quattro?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...