Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Jeg kjører kun med park/tåke når jeg er ute og ruller med BMW, det er jo et must :D Men der går hovedlys automatisk av/på avhengig av hvor mørkt det er osv.

I Passaten er det ingen varsellampe, dog lyser det grønt der hvor du setter på tåkelysene.

Tror ikke jeg får opp noe som helst når jeg fyrer på tåkelysene :hmm: Må dobbeltsjekke senere :p

Er det når gatelysene slår seg på, tåkelysene skal av?

Har et symbol for det i bimmerne til foreldra ihvertfall.. Kommer opp på displayet.

En annen ting med Passaten, er at tåkelysene slår seg av når du fyrer opp fjernlysene. Så hvis man kjører med tåkelys/hovedlys og smeller på fjernlys, så går tåkelysene av.

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig mye penere, og fukten blir stopper i matten. Mine foreldre har hatt tøy i sine to siste biler og ikke hatt noe problemer (sett bort i fra at de må byttes på fører siden pga slitasje)

At fukten setter seg i mattene, var det jeg tenkte på. Noe som igjen kan føre til ising og dugg på innsiden av rutene. Om det er penere - tja, kanskje det når de er rene, men jeg bruker mesteparten av tiden i bilen på å følge med på veien, og ikke gulvet. ;)

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå er jeg en slik person som har mine egne kjøresko også da. EKKE NO BONDETAMP.

Egne passasjersko også?

Sikkert obligatorisk å bytte til Crocs før enn setter seg inn i bilen :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...