Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør du meg, er 200 hester mer en nok i såpass liten bil. Antar at den ikke veier så alt for mye, så da vil vel 200 hk sparke i fra seg. Har jo alltids mulighet til chipping av motor.

Og som du sier, så trenger den ikke bli så alt for dyr. Toyota er jo generelt ikke så dyrt fra før av heller, så dette kan bli en bra bil føler jeg.

Fronten gir meg en følelse av Lexus LF-A og Toyota Celica, noe som absolutt ikke er dumt :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Noen her som kan fortelle meg litt eller har erfaringer fra intensivkurs når det gjelder førekortet? Hadde dere mye erfaringer når dere hoppet inn i det, eller var det minimalt? Greia er at jeg har kjørt i noen par måner, og vet selv at jegkan det grunnleggende. Jeg har hatt ca 12timer med kjøring(ikke noe intensiv) og så har jeg kjørt endel på fritid. men vet rett og slett ikke om jeg har hatt nok "erfaring" til å kunne ta intensivkurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...