Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Nedtur!

Folk som stikker av sånn burde lynsjes..

Uheldigvis, så er det en helt vanlig menneskelig feil å stikke av slik i panikkens hete.

Problemet er vel heller de som greier å leve med skyldfølelsen etterpå.

Lenke til kommentar

Fattern gjør alltid det med sine biler. Spesielt Fiat X1/9'en. Parkerer gjerne så langt som mulig unna kjøpesenteret eller butikken. Litt irriterende, men skjønner han også :p

Et annet alternativ er å parkere i mellom to biler som ser pene ut. Gjerne at de er renvaskede, ikke har bulker selvfølgelig, osv.

Ellers så er det å gjøre en bra parkering. Sjekk at du er godt innenfor de hvite oppmerkningene på begge sider der du parkerer.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg opplevde dette i fjor. Fikk en laang ripe langs med ene forskjermen. Denne ripen var hvit, og eneste hvite bilen jeg visste om som parkerte i nærheten ble sjekket. Denne hadde en mørk ripe som passet fargen på bilen min perfekt, og i samme høyde. Jeg kunne også se at skaden var ganske ny.

Tok mål, tok bilder, tok kontakt med bileieren som nektet all skyld, anmeldte forholdet, politiet henla saken pga manglende bevis (bilder og mål til tross)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...