Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iallefall jeg har aldri hørt om noe slikt.

Og mtp. at du kan kjøre gjennom alle fotoboksene i 200km/t uten og måtte betale bot pga. mangel av bevis (iallefall vist du skjuler ansiktet i tillegg), så syns jeg det høres høyst usannsynlig ut.

Tror det kun var for biler som var lett gjenkjennelig, dvs det ikke var noe tvil om hvem som var eier :)

Dette har såvidt meg bekjent aldri vært mulig her til lands, og jeg stiller meg veldig kritisk til påstanden før jeg får se noe bevis.

Det eneste landet jeg kommer på i farten som tillater dette er USA, og selv der er det mange stater som krever skilt foran.

Har sett noen (norske) biler med ekstra små nummerskilt. Det må vel funke til å midtstille nede i fronten på en Alfa.

Gi meg en 4S med 7 trinns manuell.

Hjelpe meg hvor lyst jeg har på en slik. Svart med rødt interiør... Nytt Nokas anyone? :p

Lenke til kommentar

Har sett noen (norske) biler med ekstra små nummerskilt. Det må vel funke til å midtstille nede i fronten på en Alfa.

De har sluttet med små skilter foran også. For et par år siden nektet de å godkjenne det lenger.

Eneste muligheten på den Alfaen er nok sidestilt som på de fleste andre Alfaer eller ta sjansen på å slippe unna bot (evnt. betale).

EDIT:

Forresten: Konseptbil-bonanza. http://www.dagbladet.no/2011/09/14/tema/klikk/bil/motor/18131540/

Kunne gjerne tenkt meg en Ford Evos. Den ser vanvittig bra ut.

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Bil og damer er jo den beste kombinasjonen?

Den nye 911 er bare rålekker... men er det en slags "lufteventil" i taket på den sølv der? Ser ut som det er vippet opp. Gi meg en 4S med 7 trinns manuell.

Ja, slike damer må til. Ikke en skikkelig bilutstilling uten.

Ville definitivt ha gått for vanlig S. Firehjulstrekk gir ikke samme gode kjøreopplevelse som bakhjulstrekk.

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar

Bil og damer er jo den beste kombinasjonen?

Ja. Når dem sitter inni og viser oss hvordan bilen skal håndteres. :thumbup:

Som skrevet litt over. Ser jeg på bil, så ser jeg på bil. Skal jeg se på damer så titter jeg etter damer. Enkelt og greit.

edit: Formulert litt annerledes:

Vist du må bruker damer for å få oppmerksomhet, har du gjort noe feil.

Trenger du ikke damer for å få oppmerksomhet, da har du gjort noe riktig.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Folk følger vel ikke pilene på bakken, især når skiltet sier annet? Det er forskjell på å være borte å være stokk dum, stor betongklump med stort svart og gult skilt midt på. Hmm, pila sier rett fram (man skal ikke se rett ned i bakken når man kjører), da må jo det være riktig vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...