Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men det var pokker meg ikke mange cm unna. Lomma ligger rett før en fotgjengerovergang, så bilen som stopper for fotgjengere står litt foran bussen og bilen bak han står helt parrallelt med bussen.

Jeg var nr2 bil som kom litt før at han var ferdig med å losse passasjerer, så jeg setter ned farten og triller sakte mot bilen som står først i "køen". Har begynt å kjøre forbi bussen i det han vrenger den ut, slik at han presser seg inn bak bilen som står og ventet først i køen. (ligger rett ved en skole). Jeg holdt øye med bussen fra god avstand, så hadde han brukt blinkern hadde jeg stoppa istedet for nesten å nesten bli most =\

 

Gikk ikke fort liksom, men blargh......

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Faen ta de jævlene av bussjåfører som ikke har fattet konseptet med å blinke ut fra en busslomme.

 

Argh!!!

Var det flybussen?

 

Synes flybussen sine sjåfører er noe av det værste jeg har sett. Tror ikke dem vil stoppe på holdeplassene. Hvis noen vinker så bråbremser dem inn på holdeplassen og står igjen med halve bussen i motorveien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Haha, det glemte jeg jo. 2,0TDI 140 HK Quattro :) Litt fort i svingene.. :p

Ihvertfall 274,- i boka. Sikkert litt mer for noe av utstyret, men tokk med det jeg fant.

Kunne du ha sjekka Opel Astra GTC 1.6 Cosmo, 2005-modell kjørt 80 000 :-) ?

Lenke til kommentar

Faen ta de jævlene av bussjåfører som ikke har fattet konseptet med å blinke ut fra en busslomme.

 

Argh!!!

Var det flybussen?

 

Synes flybussen sine sjåfører er noe av det værste jeg har sett. Tror ikke dem vil stoppe på holdeplassene. Hvis noen vinker så bråbremser dem inn på holdeplassen og står igjen med halve bussen i motorveien.

 

Nei, dette var en lokal skolebuss.. Men ja, flybuss gutta har en tendens til å være tunge på pedalen. Husker jeg tok den en gang, hvor sjåføren lå og pressa i venstrefila på E6en nordover. Greit med sikkerhetsbelte i bussen da :p

Lenke til kommentar

Haha, det glemte jeg jo. 2,0TDI 140 HK Quattro :) Litt fort i svingene.. :p

Ihvertfall 274,- i boka. Sikkert litt mer for noe av utstyret, men tokk med det jeg fant.

Kunne du ha sjekka Opel Astra GTC 1.6 Cosmo, 2005-modell kjørt 80 000 :-) ?

HK? Noe utsyr? Soltak, xenon, navi?

Cosmo skal ha delskinn, el.klima, cruise, alu felger. som std. ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Haha, det glemte jeg jo. 2,0TDI 140 HK Quattro :) Litt fort i svingene.. :p

Ihvertfall 274,- i boka. Sikkert litt mer for noe av utstyret, men tokk med det jeg fant.

Kunne du ha sjekka Opel Astra GTC 1.6 Cosmo, 2005-modell kjørt 80 000 :-) ?

HK? Noe utsyr? Soltak, xenon, navi?

Cosmo skal ha delskinn, el.klima, cruise, alu felger. som std. ihvertfall.

105hk, bensin.

Utenom Cosmo, så har jeg xenon som er verdt å nevne :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

129,- ca.

 

Lavere km enn "vanlig".

Takk :-)

Som forventet egentlig.

Viser egentlig bare at det svarer seg å kjøpe bil på sommeren.

Kjøpte den for nettopp 129k,- i fjor sommer, da med kilometerstand på ca. 56000km !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...