Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var helt grått, men lignet på it-Henrik sitt forslag. Bakfra så den ut som en helt vanlig passat. Har sett samme merke på en touraeng.

 

Hvis det var bakpå bilen så har eieren bare limt det på. Eneste unntaket er R36 som har "R36" bakpå. Logoen med #R indikerer normalt R-line utstyrs (eksteriør)pakke og sitter på forskjermene på de bilene med dette (Golf, Touran, Passat, Passat CC og Touareg).

2011-modellene fikk påskriften R-line i svart/grått istedenfor den blå #R-logoen.

'

Så vet dere det :)

 

 

PS: Jeg kan bare snakke om det Europeiske markedet: Kineserne hadde en Bora "R" og den hadde #R bakpå med masse andre kinesiske tegn...

Lenke til kommentar

Triumph TR6?

Takk, er nok så nært sannheten som det blir.

 

Lurer på hvordan det fungerer med forsikringen på et sånt samle objekt.

Kanskje du, eller noen, kan hjelpe meg å finne ut hvilken bil

er. Ser jo at det er ei mærsje, men hva?

 

----------------------------------

 

Bora R ja, det tar jo greit av...

Lenke til kommentar

Nja. Hvis du kikker på instrumentpanelet, så ser du tre runde klokker. Det tyder på at det er en W114 eller W115. SL hadde to runde og en firkantet greie i midten ifølge Google.

Se også at det er et håndtak midt på hanskerommet, noe w113 ikke har men w115 har. Pluss at viftekontrollen ser identisk ut med w115.

Edit: Håndtaket er heller ikke likt på w116, noe som utelukker den.

Endret av rublings
Lenke til kommentar

Hjemme fra min hittil lengste kjøretur. Kjørte Grimstad - Sandefjord + Strømstad - Oslo - Grimstad idag. Til sammen 570 km eller noe. Det gikk greit, og jeg hadde jo noen lenger pauser (ferja + Nordby). Bilen holdt også, selv med alle ulydene.

 

Stoppet i laserkontroll første langtur med bilen fra Kristiansand - Trysil.

Var og flere kontroller på veien, skjerpet meg litt etter jeg ble stoppet heldigvis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...