Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QjT4b9

Jeg bryr meg litt mer enn 0,1 %. Hvis jeg hadde hatt to like biler, og den ene hadde hatt DN/BS-skilter, så hadde jeg valgt den foran en med VF/RJ/XY/Et eller annet.

Hvorfor skal folk ha Bærums-skilter? Det er jo bare latterlig, sier folk INGENting, annet enn i verste tilfelle ble kjørt i saltgryta på Østlandet.

Heller ha Nordland-Troms-Finnmark, der saltes det lite/ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Triumph TR6?

Takk, er nok så nært sannheten som det blir.

Lurer på hvordan det fungerer med forsikringen på et sånt samle objekt.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal folk ha Bærums-skilter? Det er jo bare latterlig, sier folk INGENting, annet enn i verste tilfelle ble kjørt i saltgryta på Østlandet.

Heller ha Nordland-Troms-Finnmark, der saltes det lite/ingenting.

Jeg vil ha Bærum- eller Oslo-skilter fordi jeg bor her. Hadde jeg bodd i Trondheim, så hadde jeg brydd meg null og niks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg så en VW Passat/(den andre sedan bilen..) med et halv racingflag og R bakpå ca sånn: #R Er det bare et merke, eller noe tuning fra VW sin side?

blinddeckel_vw_r_line.gif

?

Vist ikke vil jeg tro det er noe jalla biltema mekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...